Stille her i kveld

Looney

Forumet er livet
VIP
Hva gjør alle sammen mon tro??[:D]

Jeg leser til eksamen (eller later som her jeg ligger på sofaen med lap top'en i fanget, og drømmer om  å dra på stranden i morgen)

Jeg har akuratt kommet hjem fra jobb[:)]
Så nå måtte jeg en tur innom her å se[:D]
Sambo sitter å spiller poker på facebook[:'(][:-] (ikke at det jeg gjør er så mye bedre)

Jeg er kjempeaktiv føler jeg!!! Har vært på grilling i dag, så kom hjem for en time siden ca. Rett på BV=P. hehehe.

jeg er ikke heeelt i form idag så er her litt av og på[&:]

syns det er stille her jeg også... [:'(][:'(][:'(]
nå går jeg og legger meg snart uansett. Håper alle får en fin helg [:)][:)][:)]

Folk har vel sommer hos seg, sitter ute og griller og koser seg...[8|] Her er det knappe 10 grader, så vi sitter inne og ser film og fråtser i godis. Var på butikken med godtesug i sted, haha!
Så hvis noen vil ha kanelboller har jeg mange, hadde kjempelyst på tidligere i kveld, men det tok så lang tid før jeg hadde ferdige boller, så nå står de bare på benken[8D]

Er det ikke rart hvordan lysta forandrer seg så fort?
Ene øyeblikket ser grillskiver ut som det beste i verden, men det neste, så frotser man pølse i lompe med stoooooor glede!

Jo.. For nå har jeg spist opp en kanelbolle alikevel[8|]
Så sånn er det[;)] Drikker heldigvis vann til alt da, får helt mark av brus for tiden[:'(] Blæh!

Jeg vil også synes at brus er æsj!
Elsker brus! Er egentlig colaoman! Men har ikke lyst på. Fanta, derimot, er namme! Og fun saft med wildberries.
Meeeen jordbær går ikke... Har lyst på jordbær med melis og fløte. Men takler ikke lukten eller smaken av jordbæra[:(]

Jeg er også en Colaholiker! Er veldig glad i fanta og solo jeg også. De er friskere enn colaen på en måte[:)]
Det går i funsaft med granateple her[:D]
jordbær liker jeg ikke til vanlig eller jeg[8|]

Har ikke testet den med granateple. Hvordan er den? Er den søt, eller besk eller? Har liksom ikke turt å teste=P

Den er søt og sur på en gang[:)][:)]
Jeg lager isbiter av den, og putter i iskaldt vann! Blir perfekt blanding om jeg bruker et stort glass[:)]

Hmm. Hørtes godt ut. Kanskje jeg bør prøve den. Skal jo ikke skue hunden på hårene, egenltig=). Det med isbiter var en veldig god ide! Også noe som må prøves!

Ja, det er helt fantastisk på varme sommerdager[:)] Har ikke hatt så mange av de her i området enda, men husker det fra i fjor[:D]

O.o i fjor? Var det sol og varmt i fjor? Kan jeg ikke huske[:D]

Ja, det var det her i trøndelag hvertfall[:D]

Jeg er nettopp kommet hjem fra båttur og nå er jeg snart klar for senga[:)]
Ble ganske kvalm når jeg endelig kom meg i sofaen her, hehe[:)]

Kl er hall 4 på natta å jeg er kjempe våken, tok en skikkelig mega fantastisk lang ettermiddags-lur i dag[8D]
Har akkurat spist masse god frukt med krem[:)][:)]

hm, rundt den tiden du spurte om dette så lå jeg i senga å så på big bang theory med mannen, eeeeeeeeeeelsker den serien. Var rett og slett trøtt etter en lang dag ute, på badestranda og i hagen med lillegutt [:D]

Big Bang er AWSOME! Elsker den! Men kommer ikke nye episoder før i SEPTEMBER[:(] ( skrev visst desember først). Jaja, den som venter på noe godt, venter aldri for lenge. Og kan en vente 40 uker på en unge, så kan man vente 3 mnd på en serie=P

Back
Topp