stille her i dag...

lenemor

Forumet er livet
er det bare meg som ikke har noe bedre å gjøre (les: gjør alt annet enn å lese til eksamen)??

Jeg trenger å underholdes [;)]

Joda, det hjalp litt...

Har du hørt denne da; to bananer gikk over en vei, så ble den ene påkjørt. Da sa den andre; kom igjen banos!!

ja, ja, sånne vitser hjelper alltid på humøret. Her er det vanvittig kaldt, skulle tro høsten sto for døra og ikke sommeren!!!Huff, nå ble jeg i dårlig humør igjen....[:@]

nei, ikke dårlig humør - vi skal være blide og glade..... nesten ekstatiske 
Nei, skjønner hva du mener - jeg er helt tiltaksløs og daff i dag... gidder ingenting!

ORIGINAL: Twini

Nå har jeg nettopp våknet fra min lille høneblund! Er så kjedelig når gubben er borte! Gidder ikke å lage middag eller noe! Ingen venniner som har tid til noe heller, takk og pris for internett![:D]

Høneblund hørtes godt ut... jeg våknet klokka 4 i natt og lå våken til nesten 7 før jeg sovnet.. da var jeg i koma til jeg våknet igjen rundt 9... slitsomt å ikke få sove sånn... Men kanskje jeg får sove til natten om jeg holder meg våken nå i kveld? Får ta meg en liten rusletur etter middag

Så var det to dysletiske tomater som gikk over en vei.
Så blei den ene påkjørt,
og så sa den andre: Kom igjen Kenneth!!

ORIGINAL: tullmusa

Så var det to dysletiske tomater som gikk over en vei.
Så blei den ene påkjørt,
og så sa den andre: Kom igjen Kenneth!!

Haha.. Venta på at den skulle komme..! Håpte nesten det.. Hehe.. Husker første gang noen fortalte den til meg, lo jeg så jeg nesten tissa på meg!! [:D]

Jepp! Den er steintøff!![:D]

KENNETH - jeg tror jeg dauer!

[:D][:D][:D]

Godt å se at det ikke bare er jeg som er "sløv" i dag[;)]

FLERE VITSER TAKK[:D]

Back
Topp