Stille her i dag..

Mamsen til 3..

Forumet er livet
Hva gjør ale på?

Her er mannen min og sønnen min i stua og leker litt, Ida sover i vognen og jeg holder på med silhouette maskinen min.. lager kalendere til besteforeldre til jul[:)]

Jeg har akkurat leka masse med Tomine på gulvet, nå har jeg lagt ho i kurva for å sove men ho prater som en foss...vel, ho sovner etterhvert.... jeg holder også på å lage kakemenn, venter på at røra skal bli kald.....mannen ligger og sover etter nattevakt....

Hørtes godt ut med kakemenn.. må deigen bli kald?? hmm... det tenkte ikke vi på når vi lade forje helg[&:] men gikk greit da[:)]

Det er første gang jeg lager kakemenn[:)]...blander melk, smult og sukker og dette kokes opp, dette skal bli kaldt før jeg skal blande det med mel og hjortetakksalt......

Du gjorde det heilt riktig[:D][:D][:D]

Synes alltid det er så stille her på helg, er tydelig at det er familie-tid.
Svarer på det jeg synes jeg kan bidra med og stikker innom av og til[;)]
Men skal snart i mammas bursdag for å spise kake, så da blir det stille fra meg og[:D]

ja det var stille her............jeg skal snart hoppe i dusjen og ned å se grana blir tent og etter det ut å spise.......så bærer det hjem.........må jo se åndenes makt (ja jeg må bare se det, syns nå sånt er litt gøy jeg [8|] selv om jeg aldri blir overbevist om noen ting). Så slik blir nok dagen min idag....[:)] ikke det helt store men.....

har vært på julegrantenning nå. Er kommert hjem og kokt kaffe, og må vel finne noe til kaffen...

Hehe sikkert utrolig nydelig med rudolf nese..
Hvor går dere på skøyter hen?
Vet bare at det er skøytebane på jærhagen..

ORIGINAL: taswe

me har vore ute på skøyting. Lea likte veldig godt å sjå på, og brydde seg ikkje om at det va kaldt-.. hu va jo bare sååååå søt med Rudolfnasen sin, og dei raude kjakane...

seinare idag, etter at mannen min har stukke av på nattskift, så skal eg skjerpa meg, og pynte til jul, for ein gongs skyld[:)]

ORIGINAL: Ida11.07.07

Hehe sikkert utrolig nydelig med rudolf nese..
Hvor går dere på skøyter hen?
Vet bare at det er skøytebane på jærhagen..

me har vore ute på skøyting. Lea likte veldig godt å sjå på, og brydde seg ikkje om at det va kaldt-.. hu va jo bare sååååå søt med Rudolfnasen sin, og dei raude kjakane...

seinare idag, etter at mannen min har stukke av på nattskift, så skal eg skjerpa meg, og pynte til jul, for ein gongs skyld[:)]

Ja, hu va skikkelig bedårande... På Stavanger Ishall er det også allmenn skøyting i helgene fra 11.00 til 17.50 og onsdagar fra kl 16.00 til 19.30 trur eg... Det er veldig greit å gå der, for de leiger ut hockeyskøyter til de som ikkje har, og så sliper de isen med jevne mellomrom. Vett at på Jærhagen sliper de bare ein gong om dagen.....

Okey,har bare vært på jærhagen en gang..
Bor i Arendal skjønner du[:)]
men skal til klepp til torsdag!
men tror ikke vi tar med skøyter..[:)]

Back
Topp