stille her i dag..

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
Hva gjøøør allesammen? Jobber?[8D]

Jeg har friii til i morgen. Er sol ute, men blåser noe så inni granskauen.. meen.. har vært ute og gått over en times tur med vofsen min! så nå ligger han å peeeser på gulvet her[:)] og så lager jeg kort til bryllup! blir sååå fornøyd, så spørs om jeg må vise dere når jeg blir ferdig. tihi... [:)]

sambo sin bil er på verksted i dag, så han har min... og i og med at det er.. tja.. 10 min med bil til noen som helst slags butikker så blir dette en hjemmedag![;)]

huff... jeg er skyemeldt 50% og måtte ha en hjemme dag i dag, pga kvalmen... :(

Jeg sitter på jobb frem til kl 16 og kjeder meg[8D]
Vil ut til sol og varme[:D]

Savner litt action selv, he he, kanskje vi kunne hatt en lek?
Dårlig til å finne på noe, men kanskje noen andre har noen ideer?[:)]

Du MÅ jo vise kortene da [:D].
Her er det en gutt som er i full fart ute i sola, fått frem sitt lille bade basseng og det er jo umulig å få han ut. Men nå fikk mamman et pust i bakken da lillegutt sover luren. Så den utnytter jeg langflat på sofan. Så derfor jeg ikke er like mye her inne, blir litt sånn når man har små barn [;)]

Høres ut som en flott dag ute i sola med gøye aktiviteter for sønnen deres da[:D]
Og Tone86: Gleder meg også til å se kortene[:D] Vurdere å prøve meg på sånn selv etterhvert[:)]

Hei jenter:) Ja, det er ganske rolig her til tider:) Jeg er på jobb, men har lurt meg inn på telefonen siden jeg ikke gidder å utsette meg for at noen skal se at jeg sitter på babyverden når de går forbi kontoret mitt:)

Tone: Ja, de kortene må vi få se:) Så spennende:)

FruStina: Ja, vet hvordan du har det:) Jammen meg travelt å ha barn:) Da har vi ikke samme muligheten for å slappe av når vi er gravide:) Er streik i barnehagen så i morgen og fredag har jeg ingen til å passe barna så da blir det bånn gass:)

Jeg prøver lese til eksamen men motivasjonen er på bunn. Detter innom bv titt og ofte isteden jeg. Halvsovet litt på sofaen har jeg fått tid til og...

hehe... hu som klaga på at det var stille klaga seg ferdig og logga seg av i stad hu...[8D] men vært produktiv da... nå er korta nesten ferdig! [:)]

Jaaa de må du vise når du er ferdig[:)][:)]

Jeg har fri i dag, skal ikke på jobb før fredag og helgen [;)]
Snakket med forsikrings selskapet i sted (buss som kjørte på meg) og det skal komme en takstmann her en av dagene og se på skaden.. Så når er jeg glad[:)][:)] Får helt vondt i magen av å gå å tenke på det, så gleder meg til å bli ferdig med det..[:D]
Og nå sover småen, så da kan jeg løpe inn her å nerde meg[:-][:-]

Sovet lenge i dag, jeg[:)] 
Og gått tur med hundene[:D] Litt varmt for dem, stakkars.. så nå koser de seg ute i skyggen på verandaen[:)]

Snart lage litt middag[8D]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Og gått tur med hundene[:D] Litt varmt for dem, stakkars.. så nå koser de seg ute i skyggen på verandaen[:)]

hehe, trur det var varmt for han min og... enser han ikke engang, ligger rett ut og sover[;)]

ORIGINAL: tone86

hehe, trur det var varmt for han min og... enser han ikke engang, ligger rett ut og sover[;)]

vår NEKTER å gå tur han....men så er han bare 10 uker da....hihi. Men fikk se nå en god kjøling i badebassenget til lillegutt i dag

ORIGINAL: FruStina

vår NEKTER å gå tur han....men så er han bare 10 uker da....hihi. Men fikk se nå en god kjøling i badebassenget til lillegutt i dag

tihi.. kunne få litt gå-tur-lyst av han min.. han blir helt tullete når han skjønner vi skal gå tur... Har en bukse jeg bruker mye når vi går tur... kan nesten ikke ha på meg den tilvanlig lenger, han blir heeelt bajas!![8D] gikk tja... nesten 1 1/2 time i dag.. den siste timen kom det ikke ut no når han letta på beinet gitt.... LITT ivrig på markeringa i starten kan du si[8D]

ORIGINAL: FruStina

tihi.. kunne få litt gå-tur-lyst av han min.. han blir helt tullete når han skjønner vi skal gå tur... Har en bukse jeg bruker mye når vi går tur... kan nesten ikke ha på meg den tilvanlig lenger, han blir heeelt bajas!![8D] gikk tja... nesten 1 1/2 time i dag.. den siste timen kom det ikke ut no når han letta på beinet gitt.... LITT ivrig på markeringa i starten kan du si[8D]

Ja det hadde vi gladli tatt imot, for ikke lange turen vi får om dagen, men har fått et tips på å bære han ut på veien før vi starter på turen, så da vår vi se i kveld åssen det går.

FRuStina: stas med litn valp da, dem er jo sååå herlige[:D]

Jeg har vært på nattevakt så har sovi litt utover dagen. Er rekordkvALM idag...så faktisk ikke orka logge meg på nettet før nå. Fortsatt konstant nåkasterjegsnartopp-følelse[:'(]

Men sambo klarte dra med meg og hunden ut på formiddagen, og vi var i en hundepark, hunden vår på akkurat 1 år blir heeelt spinnvill og koser seg max der! artig å se på og[:D]

Akkurat snakket med min venninne som ordner huslånet for oss, og lånet er i boks. Bra lån med gode betingelser da selger vi her vi bor nå, og begynner titte for alvor på større sted å bo. ME LIKE!!

Straks kommer mamma for å legge Nicholas mens jeg og gubben skal på BodyPump. Blir godt med ei treningsøkt nå ja[:)][:)]

Jeg har hatt eksamen i dag. Det gikk helt fint, og nå har jeg ferie [:D][:D]
Hurra

Back
Topp