Stille her i dag...

MammaNina

Elsker forumet
Hva driver alle med siden det er så stille her i dag?? Er alle på påskeferie eller? [8D]

Ja merker det er veldig stille her i dag.. hehe. Her er det ingen påskeferie i allefall. Samboeren min jobber hele påsken[:)] Men helt greit det.. 

Syns det er merkelig stille jeg... Men det kaaaan vel hende at folk har noe annet enn å sitte her inne sånn på dagen! [8D] Her er det heller ikke noe ferie. Hjemme med hele ungeflokken! Altså... Sambo har jo barn fra før, så de 2 yngste er her i ferien sin. Så nå er jeg hjemme med Dennis og jenta på 10 mens sambo er med sønnen på 13 og ser på fotballkamp. [:)]

jeg har vaert aa ridd i dag, minien vil bare se paa tv [&o] starter tidlig gitt

Syns det har vært stille her noen dager nå ja.. er vel pga påsken sikkert[:)]
Vi har vært ute på trilletur, herlig og friskt vær ute!

Hehe. Koselig at det er litt liv rundt deg da[:)]
Her var dagens store gjøremål butikk turen vi har vært på.. Så det skjer fint lite her! Hehe. Samboeren skal på jobb kl 21 i kveld så nå sitter han å koser med sebastian. [:)]
Sitter å vurdere å bake en kake, men har virkelig ikke godt av det[;)]

Ikke mye action her nei[;)]
Her er så fantastisk nydelig påskevær i dag, så jeg har vært på lang trilletur[:)] Nå sover gullet mitt ute i vognen, så da måtte jeg sjekke om det var noe nytt på bv[;)][;)]

ja er veldig stille. Her holder vi på å rydde ute etter vinteren. Det trengs ser vi alle sammen [8D] hehe Endelig dukket sola frem så Jonas ligger ute i vogna å sover, mens vi voksene rydder
Men jeg titter stadig innom. [:)]

er rart at det er så stille.. jeg sitter å prøver å lære meg å hekl ut fra en oppskift på garnstudio.

Vi har vært på hyttetur og kom nettopp hjem [:)] har vært deiligt å kunne være gjest på hytten hos foreldrene mine, men litt av en utfordring å holde hemmeligt at jeg igjen er gravid. men klarte det[:)] Mads og Malin har værtfall kost seg og er sure for vi dro hjem [&:] er vist mye kjekker å leke med mormor og morfar enn oss[8D]

Vi er fortsatt på sykehuset med prinsessa. Hadde håpet vi skulle få reise hjem i dag, men fikk istedenfor beskjed om at de hadde funnet enda et nytt virus på de siste prøvene hennes, så hjemreisen ble avlyst. Derimot fikk vi lov til å ta med oss jenta vår på trilletur til byen et par timer i finværet, og gjett om det var deilig etter noe som kjennes som en evighet på isolat[:D] God påske til alle dere jenter forresten[;)]

ORIGINAL: delfinen

Vi har vært på hyttetur og kom nettopp hjem [:)] har vært deiligt å kunne være gjest på hytten hos foreldrene mine, men litt av en utfordring å holde hemmeligt at jeg igjen er gravid. men klarte det[:)] Mads og Malin har værtfall kost seg og er sure for vi dro hjem [&:] er vist mye kjekker å leke med mormor og morfar enn oss[8D]

Så kjekt da!! Gratulerer så masse[:)] Skal si du er kjapp[;)]

Vært på påskemiddag med familien.
... og Vilde fikk hilse på påskekyllingene [:)].

Back
Topp