Stille her eller?

Tine_mor

Elsker forumet
Synes over disse ukene her så har babyverden forandret seg til en litt "kjedelig" (skam meg for at eg sier det) plass[:(] er liksom ikke like mye fytt i oss lengre. Og hvor er bast med sine morsomme innlegg? Har alle forsvunnet til msn?[&:]
Synes dette er litt trist eg[:(]

Har ikke vært her inne på lenge på grunn av ferie, men nå som jeg er tilbake synes også jeg at det er stille. Bast har visst begynt med noen studier, tror det er derfor hun ikke er her.

Det er litt mer stille her nå ja..

Bast er vel på skolen, hun skrev her en dag at hun ikke kom til å være så mye på pga skole.

Ellers vet jeg ikke no annet, men jeg synes det har tatt seg litt opp igjen i løpet av uka[:)]

mange har tat i bruk msn fori vi ikke ville bli kritisert for alt vi hadde meninger om eller vi var lei av pm som ikke ville ende ta det er vel mye av grunnen .. jeg har kontakt med et par på msn og det er jo deilig og kunne snakke uten og vli kjeftet på og overvåket hele tiden.. ble no desverre litt for mange politi her inne som hele tiden skulle komenter dine meninger..

Okey,eg forstår[:)] Vil bare ha det til det vanlige eg. Har liksom begynt å kjede meg her inne for tiden. SÅ kanskje vi skal prøve å skape litt liv? Komme med morsomme innspill?[:D] Har dere noen jenter?

Enig med deg der Tine_mor...
Er veldig kjedelig her nå i forhold til det var før...
om det har med disse uenigheten eller msn-ringen å gjøre er jo ikke godt å vite...
Men håper det blir bedre her etter hvert.....[:D]

Det er kanskje ikke så rart at det er litt dødt i perioder.... Selv jobber jeg, så jeg lurer meg innpå her i arbeidstiden.... [:)] blir nok litt for mye av og til, ja.... Kanskje det er litt mer futt på kveldene? Da følger jeg ikke med....

Er egentlig litt overrasket over hvor mange som egentlig "er på hele tiden" - andre som også bruker arbeidstiden til dette???? [:)]

hehe,eg er liksoom avhengig av å komme inn hit eg[:D] er blitt sånn at eg må inn hverdag! Derfor hadde det vært mye koseligere om alle var her og kanskje vi fikk de gøye innleggene tilbake[:D]

jeg bruker å lure meg inn på jobb ja[8D]
hehe...fristelsen blir for stor[:)]
Klarer meg ikke uten...
Sitter som regel mest her når ikke sambo er hjemme...

Fy skam oss som bruker arbeidstiden vår til dette!!! [8D]

Men må innom HELE tiden for å se om det er noe nytt. Neida, er ikke nysgjerrig, bare liker å følge med!!!! [:)]

det er døds mange inne her, da må det vel gå an å få opp livet nivået? Dere er vel ikke avhengi av en til å live opp vel?

Back
Topp