Stille før stormen?

Babyivente

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Det er så veldig stille på november gruppa, er det like stille på de andre mon tro?

Syns også det er lite liv..men så er jeg ikke så veldig flink å skravle selv.. så bidrar jo ikke så mye...
Savner forøvrig natt modus som fantes på appen... :( ligger jo i flomlys nå som jeg må ta det via nettleser...

Syns også det er lite liv..men så er jeg ikke så veldig flink å skravle selv.. så bidrar jo ikke så mye...
Savner forøvrig natt modus som fantes på appen... :( ligger jo i flomlys nå som jeg må ta det via nettleser...

Nattmodus finnes som oftest på sekve telefonen :D jeg bruker det flittig. Gult lys- og skrur ned lysstyrken, det gjør det mulig å lese ved siden av en sovende samboer:)

Pleier som regel å være aktiv, men denne uka har jeg så mye å gjøre, så må prioritere familien:happy:

Er mye inne å leser, og skriver relevante innlegg når jeg føler jeg har noe å komme med, eller genuint lurer på noe.
2 mnd. til termin idag!:-D

Tja... Kanskje ikke folk lurer på så mye eller ikke er så skravlete :wacky: Evt. opptatt med andre ting. Kanskje blir det eksplosivt her inne da folk begynner å gå ut i permisjon....

Jeg føler at jeg stort sett klager for tiden, og tenker i mitt stille sinn at jeg må spare folk litt for mitt fantastiske klagehumør :hilarious:

Jeg skriver stort sett inne på skjult forum[emoji12] Er inne og leser daglig da, og kommer med innlegg der jeg har noe å bidra med[emoji4]
Føler dagene flyr unna for tiden, vet ikke om jeg synes det er positivt eller negativt[emoji849]

Er også inne å leser veldig mye. Skriver når jeg har noe på hjertet. Men synes det er veldig stille her da så det blir lite skriving er ikke inne på skjult forum jeg da.... Holder meg heller her, synd å gå glipp av alt moroa dær inne da men

Det er blitt mer stille her inne ja, men håper det løsner litt når dere går ut i permisjon ;)

Jeg er mest aktiv på skjult forum, synes det er greit at ikke hele Internett kan lese det jeg skriver.

Inne og titter her flere ganger om dagen. Har skrevet noen innlegg, men ikke nok til å komme inn på skjult enda!

Jeg synes nå det er litt stille både her og inne på skjult forum for tiden jeg da. Er førstegangs så vet ikke om det er noe jeg bør tenke på og spørre om nå:dead::hilarious:

Er blitt nokså sløv selv... både her å på skjult... tror det har mye med hormoner å humøret å gjøre... er ikke i humør til å komme på så mye fornuftig for tiden.. har lært at ; om man ikke har noe fornuftig å si ,kan man heller holde kjeft :hilarious:
"Not get nuffin nice to say , then dont say nuffin at all" :hilarious: denne søte kaninen... noen må jo skjønne hva jeg mener :laughing021

Dumt at det må være både skjult forum og vanlig, har ikke skrevet nok til å komme til skjult :confused:

For min del har det hatt mye å si for aktiviteten at ikke appen funker på telefonen lenger [emoji52]

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg er mindre aktiv nå[emoji15]... har lite å komme med kanskje[emoji28].... føler jeg bare går å venter på at tiden skal gå..

Back
Topp