Stilige ammeklær og buksestørrelse

3.mannpåveg

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Nåken som veit om nåke nettbutikkar med litt stilige ammeklær? Føle meg ganske slækk her eg sitter i joggebukse og kjedelige ammetoppar eg enten kjøpte på salg i haust eller har arva! Har funne litt på ellos, men skulle gjerne hatt tips om fleir!
lurer og på om det er vanlig å gå mykje ned igjen i buksestørelse etter fødselen? Eg har jo aldri hatt hofter før, men har fått det no, og ingen av mine gamle bukser passar. Veit ikkje om eg skal kjøpe masse nye, eller om eg skal satse på at eg kjem tilbake i dei gamle om litt? Kva erfaringar har dåke med det?

Ville ventet med å kjøpe nye bukser. Kanskje kjøpt ei eller to til du skulle noe, men min erfaring var å komme inn i de gamle etter en liten stund :) ellers har jeg ikke noe tips angående ammeklær, jeg bruker bare singlet med spaghetti stropper og en cardigan over :)

Min erfaring var at jeg fikk mye mer hofter sist, og hadde lest at de ikke ville gå tilbake hvis man hadde fått det. DUMME DUMME meg. Ga dermed bort 15 lekre fine deilig bukser. Jeg gikk til og med ned enda en bukse str enn det jeg brukte før jeg ble gravid. Denne gangen har jeg lært!! Ta vare på alle klærne. Du skal kunne komme inn i de igjen så lenge man spiser sunt og variert og trener litt da så klart. Kan hende du ikke trenger det heller;-)

Ang ammeklær så bruker disse basic singlette fra både hm og veromoda. En cardigan eller genser med glidelås funker bra for meg. Har et par ammesingletter og en ammetopp fra hm. Men de er helt enkle.

Jeg kom amfi tilbake i mine gamle klær sist gang, men det var vel mer pga dårlig kosthold og altfor lite trening :p håper å komme tilbake til om ikke mindre enn før. Så her venter jeg med innkjøp til jeg har startet med ordentlig trening igjen.

Eg kom raskt tilbake i vekt sist, men det var liksom fordelt på anna måte enn før graviditeten, så eg måtte kjøpe litt nye bukser. Men, ville uansett venta. Merker Milker har mykje fint, men det er ganske dyrt. Kjøpte meg eit par kvardagskjolar med ammeåpning av det merker sist, og dei brukte eg veldig mykje :)

Ikke kast de gamle klærne! Jeg tok av meg masse da jeg ammet sist og etter 2- 3 mnd var jeg mindre enn jeg var før jeg ble gravid. Slet med å legge på meg til slutt for gikk bare nedover. Så bare kjøp det du trenger foreløpig :)

Jeg har kjøpt mange singleter fra cubus 2 for 149,- og hatt cardigan eller en annen liten jakke over og et stort skjerf som dekker kløfta (den er ikke akkurat liten) og varmer meieriene. Når jeg ammer når vi har besøk eller er ute på vift, så "gjemmer" vi oss litt bak skjerfet.

Det var utrolig deilig å gå på butikker igjen og faktisk vite at en kunne komme seg inn i klærne! Men satser på at noen av de gamle klærne snart passer...

Eg kom raskt tilbake i vekt sist, men det var liksom fordelt på anna måte enn før graviditeten, så eg måtte kjøpe litt nye bukser. Men, ville uansett venta. Merker Milker har mykje fint, men det er ganske dyrt. Kjøpte meg eit par kvardagskjolar med ammeåpning av det merker sist, og dei brukte eg veldig mykje :)

Ja der var masse fint! Takk for tips :)

Back
Topp