Stilig!

babyT

Forumet er livet
Nå står det antll DAGER til jeg ringer inn mens og ikke lenger MÅNEDER. Fantastisk deilig å se [:)]

JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Jippi....

ORIGINAL: babyT?

Nå står det antll DAGER til jeg ringer inn mens og ikke lenger MÅNEDER. Fantastisk deilig å se [:)]

herlig[:)] dagene går raskt de nå [:)] ikke lenge igjen...her er det ikke på en igjen før mai[:(] men,men...
hvordan får du til 2 sånne tickere? jeg fikk bare plass til en...

ORIGINAL: CiZzYeN

ORIGINAL: babyT?

herlig[:)] dagene går raskt de nå [:)] ikke lenge igjen...her er det ikke på en igjen før mai[:(] men,men...
hvordan får du til 2 sånne tickere? jeg fikk bare plass til en...

Jeg fjerner "reklamen" de legger inn i koden. ([url=http://www.TickerFactory.com/]) Ta bort på din ticker det som står inni parentesen her så får du nok plass til mer.

ORIGINAL: VilSåGjerne

JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

SÅ KUUULT!!!!      

ORIGINAL: livslyst

Så bra! Jeg teller dager jeg å... Prøver. Syklusen var litt forstyrra den siste gangen så jeg vet ikke helt når ting kommer igang, men begynner ihvertfall å spraye i april. Dette er så spennende! Å du skal jo ut å reise å du. Tida går litt fortere da. Kos deg med forberedelsene, påska og tankene på å snart bli mamma! Vi må jo tro det blir resultater på første forsøk.

Jeg teller også dager, og min mens var også litt forsinket denne mnd så vet ikke når vi begynner. Men skal ring inn neste mens som mest sannsynlig blir i begynnelsen av april. Så da blir de vel spraystart i slutten av april....ligger ganske likt vi da... LYKKE TIL!!!!!![:)]

Det er godt at tiden går fremover, artig med en slik ticker kanskje jeg skal lage meg en jeg også til jeg starter opp igjen.

Back
Topp