Stilig sak (babymonitor)

Petit

Elsker forumet
*MIA*
Kom over denne her http://www.eplehuset.no/produkt/4053_withings-smart-baby-monitor-ny.aspx og må ærlig si jeg la min elsk på den! Noe så praktisk!
Prisen kan jo diskuteres, men man må vel ut med et par sedler for en god "babysitter" uansett? Hadde doro sist til jenta, men ble mye styr med den til slutt.. Ser ikke behovet for dette med det aller første, blir isåfall senere.

Hvilke erfaringer har dere med babymonitorer?

Sent from my iPad using Tapatalk

Den så kjekk ut, men litt dyr, iallefall med tanke på at det kun er jeg som har iphone, mannen sverger til android...

Selv skal jeg gå for en billigere Avent versjon, så at bla Expert her i byen hadde en som hadde fått gode testresultater, kostet vel kun 500,- Kjekt, jeg trenger ikke viseooverføring,for meg er lysfølsomhet det viktigste. Har god erfaring med Avent fra første mann.

Oo ja denne likte vi :-D

Vi har noe lignende å den fungerer KUN inne, vi har kjøpt en annen til utendørs bruk uten noe fancy kamera. Den har mye bedre batteri tid og rekkevidde + lite stråling.

Vår ser iallefall slik ut:
padwico_barnvakt-300x300.jpg

Så veldig kjekk ut, hadde vært fint for min del, når pappa'n skal ha perm, å jeg jobbe igjen blant anna:p.. Liker å ha kontroll:p..
Men litt for stiv pris, å vi klarte oss fint med en enklere type fra avent sist, så blir nok en enkel babycall denne gangen også :p

Vi kommer til å bruke et vanlig Dlink kamera, da det fungerer både via nettet og alle telefoner. Vi har allerede to slike i huset, noe som var innmari kjekt da vi var på ferie i jula. Kunne da logge på og se at alt var stille og vel i heimen :)

Stilig :-) vi hadde IKEA sin forrige gang :-P den var helt enkel uten kamera men var helt fantastisk når det kom til lydfølsomhet! :-)

Har en avent fra før jeg var veldig fornøyd med, ikke like stilig som denne men...

Back
Topp