"Stikninger"

Luus

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Jeg får slike stikninger nedover, spesielt under kynnere. Har tolket dette som modning, men merker at de kun sitter på høyre side. Andre som har det slik?

Leste om en som hadde "begynnende" livmorruptur og hun kjente smerte kun på ene siden- så jeg ble litt småbekymret :-p (har tatt ett ks før)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har det slik av og til, nå har jeg jo en påvirket livmorhals så vet ikke om det har noe å si, men har ihvertfall fått forklart at det også kan være stikking som følge av press på nerver, men også livmor som vokser. Er du bek bekymret så ring å hør :-) så hva som er tilfelle er vanskelig å si.

Sent from my Slider SL101 using BV Forum mobile app

Neida, er ikke så veldig bekymret egentlig. Er ikke vondt hele tiden heller...

Jeg har det. Men ikke bare på ene siden. Er mer over hele nederste del av magen, på en måte.

Sent from my iPhone using BV Forum

Er ikke helt sikker på hva du mener. Jeg får sånn lignende holdsmerter i høyt oppe på høyre side, sånn litt over navle høyde eller no. Kan vel kanskje beskrives som stikking ja. Kommer rundt der nurket har rompa/hodet (iallefall en stor kroppsdel som stikker 'ut' av magen min) så har bare regna med at det er en form for strekksmerter eller no..

Ja, nei dette er altså helt nede i magen- ned i underlivet egentlig.

Takker for svar :-)

Æ har lignende smerter :) Trur d e helt normalt :)

D e nok kroppen som begynne å forbered sæ på fødsel :)

Back
Topp