Stikninger venstre side av magen

PrøverPåTredjemann

♡2014♡2023♡2025♡
Junibollene 2023
Mailykken 2025
Jeg har i ettermiddagen kjent stikninger som kommer og går i venstre siden av magen, nedre del. Jeg er 6+0.
Er dette noe å bekymre seg over?

Normalt ikke, har hatt det i flere svangerskap :) men ring lege om du er urolig, eller smertene øker i styrke.

Det er ikke direkte vondt, men jeg har vært ganske fysisk aktiv i dag og lurer på om dette er et tegn på at jeg har overbelastet kroppen.
Jeg vil kontakte legen i morgen hvis det ikke gir seg over natten...

Ikke sikkert dette er relevant, men:
Har du tatt en UL og vet at graviditeten er på rett sted? Jeg husker jeg sjekka det pga.legen mistenkte exu. Da fant vi ut at graviditeten var i livmoren, og at stikkingen/smerten min bare skyldtes en ufarlig corpus luteum-cyste på den siden som egget ble sluppet fra:happy: Ubehaget hadde gitt seg helt noen få uker senere.

Ikke sikkert dette er relevant, men:
Har du tatt en UL og vet at graviditeten er på rett sted? Jeg husker jeg sjekka det pga.legen mistenkte exu. Da fant vi ut at graviditeten var i livmoren, og at stikkingen/smerten min bare skyldtes en ufarlig corpus luteum-cyste på den siden som egget ble sluppet fra:happy: Ubehaget hadde gitt seg helt noen få uker senere.
Jeg har time til TUL 2. August. :)

Stikningene ga seg ila natten og jeg er i topp form igjen. Skal prøve å ta det litt mer med ro fremover.

Jeg har time til TUL 2. August. :)

Stikningene ga seg ila natten og jeg er i topp form igjen. Skal prøve å ta det litt mer med ro fremover.
Har masse murringer og stikkinger der. Som kommer og går. Ingenting og uroe seg for sa gynekolog, er bare mye som skjer med kroppen nå. Er 7+4. så lenge det ikke er store smerter så hadde jeg ikke bekymret meg.

Back
Topp