Stikninger nedover

bergfrue

Forumet er livet
VIP
Har i et par dager kjent ilende stikninger (som fysio79 så fint beskrev det som:) nedover mot underetasjen, spesielt når jeg ligger på ryggen. Er ikke konstant, men litt sånn i ny og ne. Varer kanskje i max 3 sekunder. Det er ganske hardt over skambeinet, kjenner at det tydelig er "noe" der;) (Ja hva kan det være...) Tenkte jeg skulle høre med jordmor på torsdag hva det er, men før den tid; noen som har peil? Kan det være festing av hodet jeg kjenner? [:)]

Jeg er også begynt å få sånne stikninger, når jeg går eller står, må bare stoppe helt opp, og av og til sette meg ned på huk[8D] Husker det var sånn sist også - har bare gått utifra at det er babyen som presser borti nerver e.l Men vet egentlig ikke. Vet det er helt normalt da[;)]

ORIGINAL: fysio79

Lurer litt selv på hva det er, for det er så mange ulike svar på akkurat det..noen sier det er hodet som fester seg og at nerver blir litt klemt nedider når hodet presses litt nedover, andre sier det er ting nedi der som begynner å strekkes..aner ikke jeg, men har mest tro på at det er hodet som presses mot nerver..spesielt siden jeg har kjent det siden hun snudde seg med hodet ned.. kjenner det også i liggende, men oftest i stående/gående..må plutselig stoppe helt opp når jeg går fordi det setter meg helt ut[:D] og så er det ubehagelig og vondt også da..

Sant det, jeg har kjent det stående og. Og helst gående når jeg tenker meg om. En type svie på en måte. Lillegutt har snudd seg med hodet ned her og, men kun i det siste jeg har kjent disse stikningene.. Håper det er hodet som festes:) (ble selv født med keisersnitt pga seteleie og ønsker meg ikke en slik fødsel;)

AU! Jeg har også stikninger nedover. Jeg kjenner det mest når hun beveger seg. Kan være svært ubehagelig/vondt. Fikk beskjed av jormor at hodet er festa, så tror det er lille gull som dytter på.

det kan ikke være at babyen presser på noe nerver sånn at det blir stiklinger da?? har sånn masse når jeg ligger og virker som det kan være at den trykker på nerver i beina..[;)]

Back
Topp