Stikninger nede i magen

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Kommer jevnlig stikninger nede i magen på venstre side der hun ligger m ryggen... Er veldig plaget me vonde ligamentbånd mn kun om natten når jeg skal snu meg i senga... Ikke når jeg sitter i ro så tenker at d ikke er det... Noen som har peiling på ka d kan være?

Jeg har også stikninger for tiden. Vet ikke om det er fordi hun er festet eller stanger litt osv.
Har innimellom ligamentsmerter også, og det har jeg ikke hatt på etpar mnd men nå er de tilbake.
Og hun er blitt såpass mye sterkere nå, at hun gjør vondt i magemusklene.. Au altså!

JM sa at alt dette var veldig vanlig på slutten og at men gjerne ble gangske øm, spesielt nederst.

Jeg har masse stikninger mellom bena. Lillemor ligger med hodet langt nede , så regner med det er derfor ☺

plages av sånne smerter og stikninger jeg også er nok helt normalt.. (dessverre :p)

Jeg har masse stikninger mellom bena. Lillemor ligger med hodet langt nede , så regner med det er derfor ☺

Ja stikninger "i heimen" kommer vel av at hodet er langt nede :-) men dette er stikninger nederst i magen. Har ikke noe å gjøre me hennes bevegelser men kan vel sammenlignes med stikkningene jeg kjente helt i starten av graviditeten...

Greit å se at det stikker hos andre også :)

Back
Topp