Stikninger neddi der

siljegulli

Forumet er livet
VIP
Nå har de berømte strikkepinne-stikningene kommet.... :( hylte til isted for jeg skvatt sånn og det var så j***** vondt.
Flere som har begynt å fått? Synes det er litt tidlig. Sist gang fikk jeg det ikke før i uke 33-34 eller noe. Er jo ikke 30 uker engang.
Er det hodet som borer seg ned slik at nervene kommer i klem på noen måte? Det kan jo ikke være modning :eek: men syns magen min er så lav også... Det har den vært hele tida igrunn.

Hvor får man de smertene? Sånn bokstavligtalt nedentli eller skambeiet eller hva? ; p

Jeg har sånne smerter som du beskriver, på skambeinet eller i skrittet, sånn en gang om dagen. Helt vanvittig vondt !! :(

Nå har de berømte strikkepinne-stikningene kommet.... :( hylte til isted for jeg skvatt sånn og det var så j***** vondt.
Flere som har begynt å fått? Synes det er litt tidlig. Sist gang fikk jeg det ikke før i uke 33-34 eller noe. Er jo ikke 30 uker engang.
Er det hodet som borer seg ned slik at nervene kommer i klem på noen måte? Det kan jo ikke være modning :eek: men syns magen min er så lav også... Det har den vært hele tida igrunn.

Joda de kom i uke 27 tror jeg her.. De er heldigvis ikke der hele tiden. Men at man kan skvette av de ja.. hjelpes de tar godt noen ganger, og så plutselig!

Fått det siste uka jeg også. Vondt i symfysen og "der oppi". De dagene jeg går lengre turer, så kjennes det ut som jeg har blitt pult med kniver. Forferdelig vondt, men går heldigvis over til dagen etter :)

Vel, fikk ikke det sist, ingen modningstegn, ble tatt skikkelig på senga da vannet gikk 35+6. Venninna mi sleit med det fra begynnelsen av 3. trimester, og hun gikk over, så trenger vel ikke bety noe, men greit å spørre jm kanskje:)

Samme her, veldig ømt oppi der. Føles ut som jeg har født til tider :p jeg tenker at han ligger å presser på noen nerver eller noe. Jeg sliter med mye nedpress også, slik at det er ubehagelig å sette seg ned, og å gå selvfølgelig !

Ikke kjent noe til det enda, og visste ærlig talt ikke om det engang. Men greit å vite at det er normalt om jeg skulle kjenne det snart.

Har jeg ikke hørt om engang...
Lurer stadig på om jeg har innbildt svangerskap som ikke merker NOE av det dere andre gjør:(

Ikke kjent noe til stikninger jeg.. Høres ikke godt ut :-/

Last edited:
Jeg kjente det igår kveld da jeg masserte magen med olje.. Kjente stikninger nede i kjeden og i skamben området. Var ikke særlig godt nei, hehe ://

Joda de kom i uke 27 tror jeg her.. De er heldigvis ikke der hele tiden. Men at man kan skvette av de ja.. hjelpes de tar godt noen ganger, og så plutselig!
Litt glad det er fler enn meg... Fytti som jeg skvetter!

Fått det siste uka jeg også. Vondt i symfysen og "der oppi". De dagene jeg går lengre turer, så kjennes det ut som jeg har blitt pult med kniver. Forferdelig vondt, men går heldigvis over til dagen etter :)
Haha:) det var jo også en beskrivelse!

Back
Topp