Stikninger i underlivet..

Shine93

Flørter med forumet
Prøvde å gå en tur i stad da jeg har fått beskjed om at det kan være bra nå når jeg sliter litt med rygg og bekkensmerter. Men klarte ikke å gå mer enn noen hundre meter før jeg fikk sterke stikninger i underlivet, som var så vonde at jeg måtte bøye meg godt fremover for å ikke falle sammen. Måtte bare snu og gå hjem, og kjenner ikke noe nå etter jeg har fått satt meg ned på sofaen..

Er det noen som har erfaringer med hva det kan være, og om det er noe jeg burde kontakte legen for?

Livmoren som strekker seg? Eller bekkensmerte? Er heilt normalt med litt div plager. Eg hadde ikkje kontakta legen for det. Men kan hende du føler det på ein annen måte en eg tolker innlegget. Er det så vondt at du bekymrer deg må du jo kontakte legen.

Føltes ut som det var i symfysen/skambeinet.. :)
Høres ut som det jeg har. Kjennes ut som at "my precious" skal deles i to-tre deler hvis jeg går for mye eller er for mye aktivitet. Fått noen fine øvelser hos fysio, men fyyy så vondt det er å gjøre dem. Har ikke kjent noen forbedring, tvertimot, så er vel lite man kan gjøre med det annet enn å vente på bebisen. ☺

Jeg har mest smerter i symfysen i forhold til bekkenet, så det er veldig individuelt ;) kjenner mer bak dersom jeg har tynt kroppen veldig, men framme er det nok med feilsteg eller om jeg legger vekten feil når jeg står.

Høres ut som det jeg har. Kjennes ut som at "my precious" skal deles i to-tre deler hvis jeg går for mye eller er for mye aktivitet. Fått noen fine øvelser hos fysio, men fyyy så vondt det er å gjøre dem. Har ikke kjent noen forbedring, tvertimot, så er vel lite man kan gjøre med det annet enn å vente på bebisen. ☺
Å herregud sånn har jeg det også. Må gå veldig rolig for at jeg ikke skal få dødsvondt.. :(

Back
Topp