Stikninger i underlivet og sammentrekninger

Leanica

Forelsket i forumet
Nå må jeg bare spørre, er i uke 31, og har de siste 5 dagene hatt sammentrekninger så snart jeg går mer enn 10-15 meter, samt ved leggetid (noen ganger med "mens-smerter"), varer ca 40 sek-60 sek, og kan komme igjen ganske regelmessig. Samtidig de siste 2-3 dagene har jeg hatt skikkelige stikninger oppi underlivet, og en følelse av at "noe" presser nedover.
Hva er dette? Og er dette normalt? Begynner å bli litt slitsomt dette :P

Høyres ut som nedpress. Eg får det når eg bevegar meg samanhengande - som på butikken osv.

Jeg klarer ikke engang å gå til kjøkkenet / stå på badet og sminke meg uten at sånne press kommer. Eventuelt disse "stikkende smertene". Kjennes nesten ut som om noen stikker en strikkepinne langt oppi der :S De stikkende smertene har jeg så og si hele tiden, også når jeg sitter. Skal jeg virkelig gå sånn de siste 2,5 månedene? Jeg har heldigvis en jobb hvor jeg sitter, så det går jo greit - men blir så sliten og lei av disse smertene :/

Er jo mulig at det er andre ting, men høyres ganske likt ut det eg har. Har det heldigvis ikkje lika ofte, men nok til at gubben må ta butikken osv.

Jeg sliter også med disse stikningene oppi .. Ja:p det er visst tegn til modning. Hos meg har livmorhalsen blitt kortere så det er det som er årsaken hos meg ihvertfall. Høres ut som det er det samme du sliter med..

Maserier kanskje?

Har også sånne stikkinger og kynnere bare jeg tenker på å bevege meg. Tvinger meg igjennom litt bekkentrening hver dag, men nå begynner det å gjøre vondt etter 2-3min.

Er det noe "fare" for tidlig fødsel? Jeg skulle ha vært på kjøpesenteret og tatt siste innspurt før jul, men er redd det kan fremskynde noe? :S

Nå kommer disse sammentrekningene regelmessig med 4-5 minutters mellomrom, ca 35-40 sekunders varighet hver gang... Lurer på om jeg skal ringe føden og spørre..

• Liker
Reactions: EJ
Ring og hør du, bedre det enn å sitte å bekymre seg :)

Da var vi på føden, fått konstatert regelmessige veer :O Fremdeles svake, venter på overlegen nå... Håper frøkna holder seg inne litt til <3

Da var vi på føden, fått konstatert regelmessige veer :O Fremdeles svake, venter på overlegen nå... Håper frøkna holder seg inne litt til <3

Lykke til! Håpar ein kan stoppe det slik at frøkna held seg inni materialet litt til!

Lykke til! Får håpe hu holder seg der en stund til :)

Nei,nå må du gi deg..Var nettopp innpå januar å der er det en liten gjeng som er født,å nå begynner andre babyen her å melde sin annkomst:-) Håper hun venter noen uker til,men hun vil vel helst bli 2013 baby:-) Masser av lykke til:-)

Tusen takk dere <3
Har ingen åpning, men kort livmorhals (?)... Har fått noen tabletter som jeg skal ta for å stoppe sammentrekningene, hvis ikke de roer seg til i morgen blir det innleggelse :/
Håper så inderlig at veslejenta holder seg inne litt til <3 Blir flyttet til Lillehammer hvis hun må ut nå :(

• Liker
Reactions: EJ
Sniker fra januar :)
Huff, får håpe prinsessa holder seg inne i magen en stund til :) Håper det går fort over :)
Klem <3

Krysser fingrene for at de klarer å stoppe det, så hun får noen uker til inni magen <3

Så bra at du ringte da! :) håper det stopper opp og at hun holder seg i magehuset til over nyttår i alle fall :)

Back
Topp