stikninger i magen...

Cecc85

Flørter med forumet
Eg har av og til stikninger i magen, og som regel bare på den høgre siden, men av og til flytter det på seg og da. Noen sier dette er kynnere... Er det noen her som vet noe mer?? Eg er 14 uker på vei og dette er min første graviditet så eg spør masse.....

ORIGINAL: SecondTimeAround

ORIGINAL: Cecc85

Eg har av og til stikninger i magen, og som regel bare på den høgre siden, men av og til flytter det på seg og da. Noen sier dette er kynnere... Er det noen her som vet noe mer?? Eg er 14 uker på vei og dette er min første graviditet så eg spør masse.....

Dette har jeg også opplevd ofte i dette svangerskapet, ikke sist. Det sies at det er sener og muskler som strekkes og flytter litt på seg, og gjør rett og slett magen klar til alt den skal igjennom!!! :) Dette er helt ufarlig, bare litt ubehagelig til tider... :S Det er nok ikke kynnere (falske veer), da dette kommer senere i svangerskapet :)

kynnere kan komme når som helst i svangerskapet.. (spurte sykpl. på jobb om det)

oh ja det har jeg også. i kveld er det på venstresiden. kjenner det også i venstresiden av undelivet jeg :S i tillegg til nederst i magen til venstre.

også livmoren driver å flytter og blir større det er den stikkingen..
(hadde den før jeg viste positiv på testpinnen)

så har egentlig vist lenge at jeg var gravid... ville bare ikke inrømme det før positiv test:P

Back
Topp