Stikninger i magen

Shoegrl

Forumet er livet
Himmelbarn
Marsboerne 20 18
Har dere fortsatt stikninger i magen nå og da? Det har gått par dager hvertfall siden jeg kjente noe og enda lengre siden jeg kjente slike stikninger som i kveld, kun på ene siden. Er ikke direkte vondt, men det kjennes godt! Mener det er livmor, men sannelig om jeg vet helt sikkert. Har prøvd å få i meg litt bris i dag, mulig det begynte etter at jeg hadde fått i meg et glass, så det kan kanskje være tarm?

Er ikke direkte bekymret, men synes det bare er ubehagelig og unødvendig tankebry! :shifty:

Kommer og går. Helt normalt å ha stikninger, strekk og småvondter hele svangerskapet. Tenk hvor mye livmoren skal vokse...

Jeg har fått det mer nå enn jeg hadde tidligere [emoji4] Og jordmor sa alt var fint på kontroll i dag [emoji173]

Hadde mye de fram til uke 8-9, deretter roet det seg litt, men nå er det i full gang igjen. Har vært det de siste par ukene. Er nå 15+1. Som Bekkem skriver ovenfor her, fikk også jeg bekreftet fra lege på mandag at det fortsatt var helt normalt å kjenne på dette :)

Takk for svar. :) "Godt" å høre at flere opplever dette, selv om det er ubehagelig. Er i alle fall normalt da, skjønner jeg.

Hatt stikkinger på siden i ryggen nå i kveld [emoji848] ga seg etter noen minutter....

Hadde det myr i begynnelsen, og nå har det kommet tilbake igjen (14 uker). Det kommer alltid når jeg reiser meg...

Har ikke hatt det før nå den siste uken. Ekkelt, men det gir seg som regel fort.

Ja det kommer litt nå og da. Spesielt etter jeg har styrt litt, som å vaske og rydde o.l. Eller når jeg reiser meg for fort. Men det er jo helt normalt sier de så stoler på det[emoji4]

Back
Topp