Stikninger i magen - normalt?

Miss B

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Har siste dagene fått lynende smerter/stikninger i nedre del av magen ca 15 cm nedenfor navlen. De kommer plutselig og blir borte med en gang. Jeg har lest om ligamentsmerter men det står at det er stikninger ut mot sidene. Det har ikke jeg. Det er sentrert til midten. Er dette normalt? Er 13+5 i dag.

Ut fra egen erfaring (men det er vanskelig å sammenligne smerte); ja. Og det høres ut som ligamentsmerter, har aldri hatt dem lenger ut til sidene enn mellom hoftene og nedre del av magen.

Har stikkende smerter nede i magen ut på høyre side og mot midten. Før i dag var det så vondt når jeg snøt meg at jeg nesten gikk ned på kne. Vet ikke hva ligamentsmerter er, men Har hatt stikkende smerter i alle uker, noe smått og noe større. Gyn, Legevakt og jordmor mente dette var helt vanlig (fikk panikk og ble sendt mellom disse tre). Er man bekymret så kontakt lege, men noe smerter er vanlig [emoji5]️

Har stikkende smerter nede i magen ut på høyre side og mot midten. Før i dag var det så vondt når jeg snøt meg at jeg nesten gikk ned på kne. Vet ikke hva ligamentsmerter er, men Har hatt stikkende smerter i alle uker, noe smått og noe større. Gyn, Legevakt og jordmor mente dette var helt vanlig (fikk panikk og ble sendt mellom disse tre). Er man bekymret så kontakt lege, men noe smerter er vanlig [emoji5]️
Hehe, godt det ikke bare er meg ;)
Sist jeg var gravid fikk jeg så vondt i uke 15 at jeg satt på legevakta og gråt i 3 timer. Var sikker på at noe var alvorlig galt, men det var det jo ikke :P

Man blir nok litt småhysterisk innimellom. Men et man bekymret så er man bekymret. Og det er jo heller ikke bra så best å få sjekket det ut [emoji4] har vært sånn passe mega hysterisk helt siden innsett. Tørr Ennå ikke tro at det vil gå bra. Noe må man nok overlate til skjebnen.

Back
Topp