Stikkpiller eller flytende paracet?

Hannus

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Tenkte å handle inn litt til babyen kommer, så lurte på hva dere foretrekker av stikkpiller eller flytende paracet til en nyfødt baby?

Stikkpiller ja :-)

Stikkpiller! Helt klart. Pass på at du kjøper de minste da. De minste skal ha 60mg.

Stikkpiller til baby, men når de begynner å protesterer så ble det flytende.

Stikkpiller. Selv om de ikke skal ha paracet når de er så små. Kun i samråd med lege.

Stikkpiller i starten - uten tvil! Har brukt det til de er ca 2-3, og etter det syns jeg det er bedre med flytende. Nyfødt trenger heldigvis ikke så ofte paracet, men etterhvert når behovet oppstår, syns jeg det har vært lettvint med stikkpille - kan tilogmed gjøre det mens lille sover:-)

Signerer alle de andre her. I begynnelsen stikkpiller, men min gutt nektet ganske tidlig å få satt inn stikkpille og da var flytende veldig greit etter hvert (selv om han ikke likte smaken....).

Lykke til! :)

Er vel fr 4 måneder de kan få det tror jeg. Stikkpiller definitivt.

Stikkpiller.

Jenta vår har astma og blir tett av flytende paracet. Mer enn en gang har hun kasta det opp igjen pga slimdannelse.

MEN du skal ikke gi paracet til en baby under 3 måneder uten samråd med lege, så det er virkelig ikke noe man må ha i hus før babyen blir født!

Stikkpiller.

Jenta vår har astma og blir tett av flytende paracet. Mer enn en gang har hun kasta det opp igjen pga slimdannelse.

MEN du skal ikke gi paracet til en baby under 3 måneder uten samråd med lege, så det er virkelig ikke noe man må ha i hus før babyen blir født!
Signerer denne. Greit å være forberedt, men medisiner skal man være veldig forsiktig med. Spesielt til så små barn.

Jenta mi er 6 og får fortsatt stikkpiller. De fungerer raskere.

Back
Topp