stikkontakter

Babyfabrikken A/S

Elsker forumet
hva gjør dere?
vi har sånn plugger til de tomme, men de som allerde er noe i, drar hun ut og prøver å stikke ting inni.skal vi dra ut alle ledninger og putte sånn plugg i eller?
begynenr å bli farlig denne jenta nå-

samme her...er vel  ikke så mye gjøre -...bare ta de når de gjør det......

ikke lett, her har vi i alle som det ikke er kontakt i, av og til drar hun de ut. Men da bare putter jeg den i igjen og tar henne vekk, hun liker best og ta kontakten i munnen hun.

Å så skummelt [:o] Ikke så lett når hun klarer å dra de ut da.

Thea har ikke vist stot interesse for kontaktene, de med plugg eller med støpsel.
Hadde blitt superstressa hvis hun hadde begynt med det der. Hadde bare sagt strengt NEI det der er ikke lov, dratt henne fra og håpet at hun aldri mer hadde gjort det igjen.

jeg kjøpte en pakke med sånn barnesikring..tette igjen alle stikkontakter, livsfarlig hvis de stikker en lite våt fing der...[:o]

ORIGINAL: MizzNina

jeg kjøpte en pakke med sånn barnesikring..tette igjen alle stikkontakter, livsfarlig hvis de stikker en lite våt fing der...[:o]

jupp, det har vi og, men ikke i alle kontaktene for det er jo noen som er noe i og de har vi ikke sikret med barnesikring.....trodde det var sånn at man tok kontakten utenpå sikringen, men ikke på de vi har iallefall fra ikea.

Nei det virker ikke lett å løse...
Ida er ikke int. i stikkontaker i det hele tatt hun.. så har ikke det problemet.

Får håpe hun mister interessen for dem snart da - puh, må være slitsomt...

Kian har vært helt ekstrem på dette.
Har det samme problemet med kontaktene det er ledninger i, for det hender jo at han drar de ut og gjerne vil putte dem i munn.
Det er også veldig skummelt for det er jo fortsatt strøm i dem[&:]

Vi bruker plugger som vi setter inn.

Heldigvis så har ikke victor skjønt at det går ann ¨å ta de ut enda selve kontakten.

Back
Topp