Stikkninger i underlivet

LiveG

Forelsket i forumet
Sommerspirene 2025
Jeg har i dag hatt en del stikkinger i underlivet. Spesielt da den lille er aktiv og sparker, da stikker det til.. Og føles som om jeg må på do hele tiden, men kommer ingenting.. Jeg vet at stikkinger i underlivet ofte er modning til fødsel, men er ikke det litt tidlig? Det er enda ca 5 uker igjen til termin. Derfor tenker jeg at det kanskje er UVI. Hva tror dere? Er det noen andre som har stikkninger i underlivet?

Høyres ut so modning :-)
Ein kan begynna å modnast mange veker før ein evt fødsel skjer, så er ikkje fortidlig :-)

Tror det er modningen som gjør det?! Jeg har det også sånn og ofte gjør det skikkelig vondt så jeg må krympe meg! Har hatt det sånn i flere uker nå. Ikke skjedd noe ennå her

Takk for svar:-) Da trenger jeg vel ikke bekymre meg:-)

Har det sånn jeg også+at jeg har mensmurringer. Kjenner det også godt i lysken på høyre side, kjennes som jeg får krampe. Hadde det ikke sånn med nr 1. Har en liten følelse og håp på at lille prinsen vår kommer før tiden. Selv har jeg litt over 4 uker igjen. Startet på bringebærkapsler forrige dagen.. Så dette blir spennende!!! Setter meg ned i kveld og lager liste for ting og tang jeg skal tenke på når tiden kommer. :-) SPENNENDE tid!!!! :-) :-)

Back
Topp