stikkninger i underlivet

kakkeline

Gift med forumet
Noen av dere som har det? kommer ikke ofte men det kjennes som støt litt oppi inni der... 
prøvde å google meg frem til det men ble ikke særlig klok... alt ifra sopp til modning fant jeg... hihi... men det  er ikke sopp for det klør ikke... ( nei, dette ble litt ekkelt) å litt tidlig for modning, har jo enda 11 uker igjen :) 
Noen som vet hva det kan være?

Vet ikke hva det er, men det stikker her også innimellom. Veldig ubehagelig!

sikkert babyen som kommer bort i noen nerver tenker jeg he he her stikker det også, til tider

jordmoren min sa at man måtte regne med litt stikninger her og der, og vondt her og der ;)

Jada, her stikker det også innimellom :) Har hørt det er helt normalt..

Har hatt det noen ganger jeg også, blitt nesten litt redd noen ganger når jeg har hatt det fordi det kjennes ut som en kniv!!! Men det har ikke vart lenge av gangen heldigvis

SF100808 skrev:
jordmoren min sa at man måtte regne med litt stikninger her og der, og vondt her og der ;)

Hahaha :)måtte le litt :) 

regner med litt sånn å litt sånn, men greit å kunne vite HVA det er :) 
sånn at neste gang det stikker så kan jeg tenke, å d er jo bare.... :) 

av og til så er det som om det er helt forbudt å si fra om ubehag..... tørr ikke en gang si til legen min at jeg har vondt her og der..
litt godt å kunne spør å blåse ut her :) 

Helt normalt ja, har hatt det i mine tidligere sv.skap også - fryktelig ekket av og til.. Må nesten stå med beina i kryss:-/ Vi har masse nervetråder i bekkenmusklaturen, og babyen trykker jo på i alle retninger av og til, hehe.. 

Ja, det er sååå vondt!!! :P Ikke vært så mye enda denne gangen, men forrige gang, fyyy... ;p

Her kjennes det ut som babyen har en pinsett og tar tak i "kjøttet" inni der og vriiir rundt :-S
Er så motbydelig vondt!

Har litt stikking her også ja, helt normalt. Det vokser jo godt inni der nå, så ligamenter og alt blir jo tøyd og strekkt på...

Back
Topp