Stikkinger

lamelia

Betatt av forumet
Jeg er 6+2 og har en del stikkinger. Fleste ganger er det ikke vondt. Bare noen ganger. Var gravid med MA for to år siden og Bo for halv år siden. Begge gangene hadde jeg masse mensenmurringer. Men denne ganger kjenner jeg ikke til det, men bare stikkinger. Er på høyre side. Skal ta ul på onsdag. Men kjenner jeg er litt beskymret for exu. Men hcg i uke 5 var 10000. Lest at ved svangerskap utenfor livmoren er hcg litt lavere. Men lest her inne at noen har hatt høy også. Ellers bare ømme pupper og trøtt. De andre ganene har jeg hatt kvalme. Mensenmurringer. Smerter i ryggen.

Jeg er IVF-er og har hatt stikkinger kun på høyre side etter hvert innsett, pga progesteronet jeg tar. Første gang var det så vondt at jeg måtte til legevakta.

Som gravid har jeg også kjent stikkene (ligger og kjenner på de akkurat nå), for det meste på høyre siden. Jeg fikk første UL 6+1 som viste at det ikke er exu.

jeg skjønner godt at du er bekymret, men prøv å husk på at det er normalt å kjenne stikk, også kun på en side, og sjansen for exu er ganske liten. ❤️ lykke til på onsdag!

Tusen takk ♥️ er bare så redd siden dette er mitt siste forsøk på å få en liten og hadde MA for to år siden og BO for et halv år siden. Nå er det dobbeldonasjon så nå er sjansen for å oppleve det liten. Men exu er jo sjangsen større da man tar ivf. Men kan jo umulig være så uheldig liksom. Men kjenner jeg overbeviser meg selv at det er det. Ofte merker man jo ikke slikt før litt senere. Men jeg i uke 5 var 10000. Ikke testet etter det. Med de to andre hadde jeg insane mensenmurringer. Men hadde smerter i høyre eggestokk pga tvilling cyste. Den har ikke vært så fremtredende nå så derfor veldig redd for at jeg er gravid utenfor livmoren fordi det eneste jeg har kjent er stikkinger. Men om et døgn får jeg bekreftet det da. Bare gruer meg skikkelig ♥️

Back
Topp