Stikkinger

Lykkelillevenn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Flere som har stikkinger nedi der ?
Noen ganger har jeg det på venstre side og andre ganger på høyre, kan vare fra 1 sek til 30 sek. Noen med erfaringer ?

Ja å har hatt det :) vet ikke hva det kommer ta men håper det ikke er noe farlig :) er vel mest sannsynlig vis livmora som driver å strekker på seg :)

Jepp. Kan stikke til innimellom ja, pga livmora strekker seg :)

Har også det slik som du forklarer.. Legen me te det var en kombinasjon av livmoren som strekker seg og luft. Det kan være ganske smertefullt mente han.. Og det er det :/
Spurte i forbifarten idag når jeg fikk noe mot kvalmen.. :)

Godt å høre det er fler. Har så mye smerter i magen, ordentlig mensensmerter som kommer i tak, hatt det helt siden jeg egentlig skulle ha mens.. Verst på natta, på starten ble jeg livredd for at det var noe galt. men fortsatt ingen blødning, og har det hver dag, så er vel livmora vår som strekker seg som dere sier ;) men trodde virkelig ikke at det var magesmerter som skulle plage meg mest! :0

Har endel stikninger og det er livmoren som strekker seg. Også er det litt ubehagelig å nyse :p husker det fra forrige gang også.

Samme her, husker det er normalt fra sist gang. følte det som om mensen skulle komme hvert øyeblikk ;)

Back
Topp