Stikkinger venstre side

sofiebrvik

Gift med forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Hei dere!!
Har klaga over dette før, men det har vært bra i en ukes tid nå! Sist trodde jeg jo det var sv.skap utenfor livmoren, mrn det VET jeg nå at det ikke er. Hva i all verden kan det være da? Av og til det så vondt og brått at jeg tar meg selv i å si au høyt.

Er bare på venstre side... Aner ikke hva det kan være :(

Mener det er normalt å ha stikkinger/menslignende smerter :)
Det er bare livmoren som vokser :)
Jeg har hatt stikkinger i alle mine svangerskap på enten høyre eller venstre side :)

Men om det er veldig vondt og du er bekymret, burde du kanskje ta kontakt med fastlegen din?

Jeg har også stikkinger i venstre side, men det gjør ikke vondt, bare veldig ubehagelig til tiden. Jeg bekymrer meg ikke så mye for det, er sikkert helt normalt :) Men om det gjør skikkelig vondt så ville jeg snakket med legen eller jordmor for å høre om de vet hva det kan skylldes. Men sikkert det som hun over her skriver, livmoren vokser :)

Jeg hadde mye stikking i høyre side sist. Alt var normalt:)

Det kommer og går litt da, så tror egentlig ikke det kan være noe alvorlig. Men blir jo redd, og ser for meg at jeg har brun utflod. Løper på do hele tiden. Mest lyst å ta enda en tidlig UL, men det blir kanskje litt i overkant... Får prøve å tenke på noe annet. :(

Ja prøv å tenke på noe annet. Det er helt normalt å være bekymret, men om du lar det ta helt overhånd, så klarer du ikke kose deg og glede deg til det som kommer.

Ja prøv å tenke på noe annet. Det er helt normalt å være bekymret, men om du lar det ta helt overhånd, så klarer du ikke kose deg og glede deg til det som kommer.

Helt sant! For en uke siden var det fullt liv inni der. Hvorfor skal det ikke være det nå også, liksom.

Det er alt for tidlig til å kjenne liv, men trur jeg skjønner hva du mener :)
Noen har svangerskaps plager de første ukene og noen har hele svangerskapet, noen får tidlig, andre sent.
Men bra du skal på ul siden du bekymrer deg sånn, så får du kanskje slappet mer av senere :)

Det er alt for tidlig til å kjenne liv, men trur jeg skjønner hva du mener :)
Noen har svangerskaps plager de første ukene og noen har hele svangerskapet, noen får tidlig, andre sent.
Men bra du skal på ul siden du bekymrer deg sånn, så får du kanskje slappet mer av senere :)

Jeg skal ikke på ul :) har vært for en uke siden, så vet at det var liv da :)

Jeg hadde samme problemet ogble sendt in på ul, hos meg var det en gul legeme cyste som hadde sprukket, helt ufarlig heldigvis :-)

Hadde også stikninger nederst i venstre siden. Til tider var det så ubehagelig at jeg hadde problemer med å finne en komfortabel sitte/stå/liggestilling. Ble bekymret og fikk alle mulige rare tanker. Dro på tidlig ul, og der var alt som det skulle og det lille hjertet banket.
Sjekket meg for uvi som det ikke var. Legen min sa det samme som Sørlandsjente91 at det muligens er cyste som har sprukket(noe som visst er vanlig å ha og ufarlig). Men det ga seg for en uke siden, og nå er det bare masse ligamentsmerter når jeg nyser eller beveger meg litt brått. Og det er jo normalt.

Så det er nok ikke noe farlig. Men forstår godt at du ble bekymret, man er jo helt på tuppa når man er gravid…hvertfall er jeg det ;-)

Back
Topp