Stikkinger ved nysing og at man gjør ting

Solstråla88

Flørter med forumet
I dag skal jeg til legen igjen.
Grunnen til dette er den ekstreme smerten jeg har på min høyre side nå jeg nyser og gjør ting.

Jeg var jo på sykehuset forrige uke og fikk beskjed om at de ikke fant noe som helst. Ikke noe annet enn et lite nurk som var aktiv.

Men det jeg lurer på, er det noen av dere som har tips mot sånne smerter?

Det er fjerde gangen jeg er gravid, men første gangen med sånne intense smerter som er veldig like menssmerter med ekstra stikking.

Ringte sjefen i dag og forklarte og han forstod og håpet det ikke var noe galt [emoji4]
 
Har hatt mye sånt, og særlig i går kveld da det kjentes som jeg ble knivstukket :inpain:
Jeg antar det er ligamentsmerter egentlig, men vet jo ikke sikkert :confused005
 
Jeg har ofte kjent dette hvis jeg hoster eller nyser når jeg ligger flatt på ryggen. Det hjelper veldig og krølle seg litt sammen. Tror det er en blanding av ligamentsmerter og muskulatur som endrer seg etterhvert som livmoren tar opp mer plass.
 
Har masse stikkinger, både i mage og rygg, men ja, for min del er det nok ligamentsmerter [emoji108] Lykke til hos legen [emoji4]
 
Har hatt mye sånt, og særlig i går kveld da det kjentes som jeg ble knivstukket :inpain:
Jeg antar det er ligamentsmerter egentlig, men vet jo ikke sikkert :confused005

Det er det de tror er på meg å. Men det varer jo hele dagen når det først kommer [emoji17]
 
Jeg har ofte kjent dette hvis jeg hoster eller nyser når jeg ligger flatt på ryggen. Det hjelper veldig og krølle seg litt sammen. Tror det er en blanding av ligamentsmerter og muskulatur som endrer seg etterhvert som livmoren tar opp mer plass.

Jeg også krøller meg sammen, men for å få det til å roe seg enda mer så jeg klarer å fungere halvt iallefall så må jeg ta smertestillende [emoji17]
 
Sykmeldt enda ei uke. Det er avvik i de hvite blodcellene. Så tok en ny blodprøve i dag. Skal til legen igjen neste uke [emoji4] Så da får jeg ta det med ro [emoji4]
 
For meg har det hjulpet masse å ta magnesium. Har vært veldig plaget av ligamentsmerter og andre smerter. Da har dette hjulpet veldig mye.
 
Back
Topp