stikkinger \smerter i underlivet..

sandra 22

Gift med forumet
Vet att babyen ligger langt ned med hode,men att det ikke er festet..Dette er annen gang så det er jo ikke sikkert att det fester seg heller denne gangen?

Men har nå fått noen rare smerter i underlivet,stikker og er ubehagelig..hva kan dette bety da tro??

Husker jo ikke så mye i fra første svangerskap jeg om smerter og åssen kroppen var..

Andre som har noe sånt her?
Må legge til att jeg har veldig vondt i venstre side på magen og ryggen og att jeg greier ikke og sitte fremoverbøyd uten og føle meg dårlig og jeg kjenner att jeg "klemmer" lille..det er akkurat som det er babyen som ligger i veien for att jeg kan sitte foroverbøyd.
Samme når jeg går,ikke noe behagelig:)

Kan det være modning?
Jeg vil tro at disse vondtene kommer i forbindelse med at kroppen modnes og forbereder seg sakte men sikkert på fødsel. (?)

Det kan både være hodet som fester seg eller modning
.
Jeg satser på modning:D men fy så ubehagelig det er!

Jeg også har mye slike stikkinger, noen ganger kjennes det som det også stikker i blæra. Kan ikke huske jeg hadde det forrige gang, men tror det har med modning og alle kynnerene mine å gjøre. Skal til jordmor på torsdag så tenkte å høre med henne da.
Utrolig ubehagelig- får det mye når jeg går. Værst når jeg kjører bil..

Sent from my iPhone using BV Forum

Har det sånn jeg også, Strikker oppi høna:p nett som en nål. Så strekker det og murrer som bare det nederst i magen. Kynnerene mine varer lenger også,og kommer oftere. Jordmor sa at dette var tegn på modning, så jeg ikke ville gå over tiden:) fikk 2 uker før sist, og ingen i familien har gått over heller, så sjansen er stor for at jeg føder rundt samme uke nå også.

Akkurat sånn har jeg det også, og babyen har ikke festet hodet, men kommet seg lengre ned i bekkenet.... Så jeg har bare tenkt at den holder på å "grave" seg sakte nedover jeg.... Vet ikke om det er rett....

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

å så godt og høre,da er det nok bare modning og det sier jeg ja takk til;)
husker ikke dette fra forrige gang så greit og spørre:)

Var hos legen i dag, og nevnte det samme. Hun mente at det er modning :) og at man kjenner det bedre andre gang enn første :)

Jeg har også kjent litt stikking der nede, men har mye kynner med litt mensenmurring også da...

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp