Stikkinger og øm

Fargeklatten

Gift med forumet
Jeg prøvde å søke det opp men fant ikke så mye :/ våkna opp av en syk drøm, og blir liggende å bekymre meg :P

I går hadde jeg masse stikkinger i livmora, jevnlig gjennom hele dagen, regner med det var ligamentsmerter.? :) Men nå er jeg så øm i samme området. Er det vanlig?

Jeg har også hatt bittelitt stikkinger i livmora, men er ikke blitt noe øm etterpå. Det kan jo hende at du har hatt en del, og kanskje anstrengt deg litt så derfor føler du deg øm? Ikke godt å si.
Men mareritt og merkelige drømmer har jeg hele tiden! Spesielt drømmer om at min bedre halvdel dør eller blir skadet :( helt grusomt å våkne, da bare kryper jeg tett inntil han og holder godt :(

Jeg får stikkninger fra livmor og helt ned til tissen! Mest på den ene siden! Jeg syns det gjør litt vondt :( Er det vanlig ?

Jeg har også hatt bittelitt stikkinger i livmora, men er ikke blitt noe øm etterpå. Det kan jo hende at du har hatt en del, og kanskje anstrengt deg litt så derfor føler du deg øm? Ikke godt å si.
Men mareritt og merkelige drømmer har jeg hele tiden! Spesielt drømmer om at min bedre halvdel dør eller blir skadet :( helt grusomt å våkne, da bare kryper jeg tett inntil han og holder godt :(
Kjennes sånn ut ja, som etter ei treningsøkt på en måte. Det er jo ganske vondt når det stikker. Men hvor lenge er det normalt å ha dette?

Har slitt med en del stikkinger de siste dagene og vært øm. Ser på det som et godt tegn selv om det gjør vondt!

Har slitt med en del stikkinger de siste dagene og vært øm. Ser på det som et godt tegn selv om det gjør vondt!
Ok, greit å se at det er flere. Har jo sett på stikkinga som bra, men ikke vært særlig øm før nå. Høres ut som det er normalt da :)

Det er nok ganske normalt, har slike ligamentsmerter og stikkninger om dagen, er 17+2 , men jg er også veldig øm!

Back
Topp