Stikkinger mellom beina.

mamma til 2 snart 3

Blir kjent med forumet
Jeg er i uke 40 idag, hadde 2 cm åpning igår, og jordmor sa ho skulle være litt hardhent i sjekken. (strippa?) Det har ikke vært store smærtene etter dette, litt murring bare.. Det jeg lurer på, er at i dag, etter litt "sengekos" så har det begynt å stikke nedi der. Dvs inni. Noen som veit hva dette kan være?

vil tro det er modning?! jeg har masse stikkinger inni "tissen" så håper jo på modning ;) 

er jo mye som skal tøyes og bøyes der så tenker at de fleste smerter der nede er normalt og positivt nå ;) 

det er bra du skjønte hvor jeg mente med "nedi der" :) jeg også lurer på om det kan være det, men har ikke hatt det før..og da er jo alt litt skremmende. Kanskje det har åpnet seg mer? Eller burde jeg egentlig begynt å fått rier da? Litt vondt å gå slik egentlig.

Høres ut som modning, ja. Det stikker skikkelig innimellom hos meg også. Hurra for modning og letter fødsel, sier jeg! ;)

Håper virkelig det da, og masse lykke til deg :)

Høres veldig som modning ja. Du skal se der skjer noe snart da:) Noen har en smertefri åpningsfase også, dvs fram til 4 cm.

Spennede! :-)
Jeg har ikke opplevd slik selv, men det høres jo definitivt ut som om noe skjer "nedi der" ;-)

har hatt sånn stikking "der" jeg og, (ikke på noen dager nå da) men tenker også at det meste er positivt nå. så lenge det ikke er  urinveisinfeksjon da....

Jordmor sa idag at det var pga at han presser på nerver nedi bekkenet.. Siste kontroll hos jordmor idag, og blei anbefalt modningsakupunktur, så da har jeg gjort det. Håper det kan hjelpe.. Sliten nå!

har d selv....masse stikkinger....en smule ubehagelig ja....men er jo tegn på modning så da går d bra :D

Back
Topp