Stikkinger i underlivet

ingeniørfrue

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
Hei :D flere av dere som har stikkinger i underlivet? Ikke vondt eller ubehagelig :) er 6+0 :D

Hei :D flere av dere som har stikkinger i underlivet? Ikke vondt eller ubehagelig :) er 6+0 :D

Jeg har det. Har kjent det av og på siden ikm. Kjennes ut som jeg skal få mensen når som helst :p har kjent mer på det de siste par dagene, samt vonde, tunge pupper.. Er 5+2 etter midnatt :)

Jeg har det. Har kjent det av og på siden ikm. Kjennes ut som jeg skal få mensen når som helst :p har kjent mer på det de siste par dagene, samt vonde, tunge pupper.. Er 5+2 etter midnatt :)

Hmm jeg leste innlegget ditt litt for fort.. Jeg kjenner stillinger i eggstokkene (eller i området deromkring). Ikke så mye i selve underlivet

Jeg har hatt stikkinger daglig siden jeg fant ut av graviditeten. Rar følelse...ikke vondt, men litt "ubehagelig" noen ganger..

Jeg har hatt stikkinger daglig siden jeg fant ut av graviditeten. Rar følelse...ikke vondt, men litt "ubehagelig" noen ganger..
Plenty av det ja, vondt er det kun viss jeg nyser eller av og til gjør en brå bevegelse

Jeg kjente det så vidt rett etter positiv test. Nå kjenner jeg ingen ting. Er 6+1 i dag. Men jeg har veldig ømme brystvorter og bryster er tunge.

Kjenner mindre nå, hender det stikker til, men det er ved en nys eller om kvelden :-) ellers har jeg tunge bryst, ømme når jeg kaster bhen ved leggetid. Dog har jeg kvalme og brekkninger om morgenen. Er 6+0 i dag, og fortsatt bekymra når det forandrer seg, så håper de neste 6 ukene går fort ;-)

Har hørt det er veldig vanlig :D er egentlig litt gøy med sånne "symptomer" :D

Back
Topp