Stikkinger i underlivet… bare en side?

Sofia87

Elsker forumet
Assistert-jentene
Maisløyfene 2024
Søvnløs i september 2025
Hei!
Må høre med dere her;
Jeg har endel stikkinger i underlivet, men det føles mest ut som det er på høyre side hver gang.
Har vært på UL allerede og vet at det ikke er svangerskap utenfor livmoren.
Hvordan kjennes dere «stikking» ut?

Hei!
Må høre med dere her;
Jeg har endel stikkinger i underlivet, men det føles mest ut som det er på høyre side hver gang.
Jeg har også kjent litt mer stikning verk mot høyre side, selv om jeg også har kjent det midt på og mot venstre. Men altså mest på høyre. Var på UL rett før EL og så da at det modne egget som ville slippe kom fra høyre eggstokk. Så vet ikke om det er derfor kanskje?

Jeg har også kjent litt mer stikning verk mot høyre side, selv om jeg også har kjent det midt på og mot venstre. Men altså mest på høyre. Var på UL rett før EL og så da at det modne egget som ville slippe kom fra høyre eggstokk. Så vet ikke om det er derfor kanskje?
Jeg hadde 2 egg på den ene (19mm) og ett egg på den andre (22mm), har sannsynligvis mista en tvilling på «veien», men kan jo være at begge eggene slapp fra eggstokken på høyre siden :wideyed: kan ikke huske hvilken side det var to på.

Jeg hadde 2 egg på den ene (19mm) og ett egg på den andre (22mm), har sannsynligvis mista en tvilling på «veien», men kan jo være at begge eggene slapp fra eggstokken på høyre siden :wideyed: kan ikke huske hvilken side det var to på.
Ikke godt å si. Kroppen lever sitt eget liv den :playful:

Min forrige graviditet hadde jeg mye stikkinger, spesielt på høyre side. Har smått begynt nå også! Var ikke noe galt sist hvert fall :)

Mest sannsynlig festesmerter eller ligamentsmerter. Hadde det en del i starten av sist svangerskap

Hei!
Må høre med dere her;
Jeg hadde masse stikking i begynnelsen av svangerskapet også! Mannen googlet og kom fram til at det var livmorligamentene + nerver som ble strukket, og det kan nok gi mening. Men det var jo ubehagelig og jeg «skvatt» litt til hver gang. Fikk også utelukket svangerskap utenfor livmor, så er jo en trygghet at det nok ikke er noe farlig, selv om det er ubehagelig :-)

Jeg har også kjent en del stikking/ubehag i høyreside, helt siden jeg ble gravid. Var også inne og sjekket at fosteret lå riktig plassert. Fikk bare beskjed om at det er helt normalt å kjenne det sånn :)

Back
Topp