Stikkinger i skrittet........auuu

*tyst*

Andre møte med forumet
Har de siste dagene hatt skikkelig stikkinger ned i skrittet, akkurat som noen sitter med en kniv og pirker i skjedeinngangen.

Noen som har det sånn, hatt det sånn?

Er det modningsprossessen eller åpner jeg meg? Det skal også føyes til at jeg har mye mensenkramper, men dette tar jeg som modnings tegn!

Men den stikkingen er lit rar altså!

*tyst*
 
Har sånn jeg også, men aner ikke hva det kommer av. Men regner med at det er modning :P
 
Har slik daglig,vært sånn de siste par ukene.
Legen sa det var modning,og press på nerver i skjedeveggen :)
 
Sånne stikkinger har jeg hatt av og på i et par måneder nå... :) Modning av livmortappen og nervesmerter fra babyen som rikser med hodet der nede. Føles som om den bruker hånda og prøver å grave seg ut av og til :D
 


LinnChris skrev:
Har slik daglig,vært sånn de siste par ukene.
Legen sa det var modning,og press på nerver i skjedeveggen :)


samme her
 
Har hatt det en stund jeg også. Og vondt i deler av skambeinet...mest på venstre side emoticon I går kveld fikk jeg i tillegg en del smerter i halebeinet, og jeg lå hele natt til tirsdag med menssmeter, men jenta bor fremdeles i magen hun emoticon
 
Vil tro det du kjenner er et lite babyhodet som beveger litt på seg nedi der og treffer nerver... får sånn avogtil jeg også. Var sånn jeg skjønte at lille i magen begynte å feste seg i hodeleie... merkelig følelse. Som å få el-sjokk enn viss plass, eller at det er små hender som vil greve seg rett ut :-p
 
akkurat det samme her. har hatt det i de siste 2-3 ukene men det har tatt seg opp i hyppighet den siste uke. Er nå i uke 37... 
 
Fikk masse stikkinger under fødselen og det var slik var vist modning og livmorhalsen som åpnet seg.
 
Jordmor sa til meg at det var vanlig når hodet fester seg/har festet seg. 
 
Er det noen som opplever stikkinger så du ikke klarer å flytte bena fremover en gang? har det ikke noe spesielt godt i dag er i uke 39 da. Hode hadde ikke festet seg helt på torsdag når jeg var hos legen, kan det være det som skjer her nå? usikker med første.
 
Hvis hodet presser mot nerver, så kan dette bidra til at smerten går utover bena, og at det er vanskelig å bevege de. Men syns du det forverrer seg eller e usikker, så er det bare å ta en tlf til føden å høre! Husker at hodet kan ligge så langt ned at det føles ut som man går med en fotball mellom bena, og til tider var det vanskelig å gå normalt!
Håper formen blir bedre, og lykke til med fødselen::

*tyst*
 
Back
Topp