Stikkinger i magen

Oktoberglede25

Betatt av forumet
Noen andre som opplever skikkelig stikk i magen? Kommer sånne skikkelig stikk innimellom her :( redd for at det er noe galt..

Jeg kjenner også stikninger/strekk, men det er langt nede på venstre side.
Jeg er 4+5 eller 4+6 i dag

Kommer noen skikkelig stikk, ja. Og masse murring i perioder :) jeg tar det som et tegn på at noe jobber og strekker seg, jeg :)

Jeg har også en del stikkinger, på høyre siden faktisk. Men slik jeg har forstått det så er det ganske normalt. Jeg er bare 4+0. Håper spirene blir der de er:)

Det er nok ligamentsmerter og forskjellig :) kjenner mye selv. Husker da jeg var førstegangs var det mye kraftigere, kjente prikkinger oppi sjeden, strekking/stikking i sidene, oppover, og det reiv til når jeg nøys.

Last edited:
Kjenner det, og kjente det i de første svangerskapene. Litt skummelt, men veldig vanlig, ett tegn på at livmoren jobber og strekker på seg :)

Hadde skikkelige stikksmerter tidligere i uken.. nå er det mere en brennende følelse og mensensmerter på en måte :) tenker det er livmoren som strekker seg godt, pluss litt luftsmerter :)

Har også d :) hadde i alle tre tidligere svangerskapene

masse stikking, murring og mensen lignende smerter osm kommer og går litt:)

Tenker at det er et godt tegn med stikkinger. Skulle gjerne hatt litt mer av det dette svangerskapet:p

Back
Topp