Stikkinger i lysk/eggleder/eggstokk

Sara_v

Elsker forumet
MayDay2021
I dag har jeg flere ganger kjent stikking på den ene siden. Innbiller meg at det er i eggleder eller eggstokk, men vet ikke. Jeg vet bare at det ikke er de vanlige ligamentsmertene. Det er kun på venstre side, og det har skjedd 5-6 ganger i dag. Har vært på 3 UL'er til nå. De burde vel sett om det var noe farlig da... eller burde jeg høre med lege om det ikke gir seg?

Har også kjent stikninger fra noe som kjennes ut som eggstokk/eggleder. Kun på venstre side her også, vet at egget kom fra venstre side denne gangen, så vet ikke om det kan være noe sammenheng med det.

Usikker på om det burde taes opp med lege, men tenker at om det er noe som bekymrer deg så er det bedre å få en oppklaring enn å gå rundt å være redd for at det er noe. Personlig har jeg ikke tenkt så veldig på det, har vært på to UL så regner med de hadde sett om det var noe galt, hvertfall siden gyn sjekket hvilken side egget hadde sluppet fra.

Jeg har hatt stikking eller føles litt som sting i høyre side, helt siden positiv test, har gitt seg en del nå (uke9+2) har også vert på 2 TUL, og gyn min sier det er helt normalt :)hun sa også det var fra eggstokkene.

Det varte heldigvis kun den ene dagen. Jeg lurer på om det er relatert til at jeg skulle hatt mens disse tider? Er 12+1 i dag.

Back
Topp