• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Stikkinger i livmoren

lilletitti

Gift med forumet
Har dere stikkinger på begge sider? Selv har jeg det bare på høyresiden.

Kjent på begge,men hovedsakelig ene siden. Men det er igrunn veldig lite jeg har kjent av stikninger i det hele tatt denne gangen..

Svæært sjeldent her, merker nesten ingenting :) Bare mens murringer ofte.

Har kjent en del stikking jeg også, og i dag har det vært i høyre side.. husker ikke de andre dagene, ikke tenkt over det:)

Jeg kjenner jeg har vondt "inni der" liksom... Litt samme krampeaktige vondten som rier, bare ikke så vondt selvsagt. Det kommer mest når jeg er i aktivitet, er kjempebekymret, hadde ikke det forrje gang. Vet dere om det er normalt å ha den type smerte, kanskje det er vanligere hos annengangsfødende? bekymret :S

FrustrertFrøken skrev:
Det varierer :) Litt av begge deler egentlig..

ingvild1988 skrev:
Jeg kjenner jeg har vondt "inni der" liksom... Litt samme krampeaktige vondten som rier, bare ikke så vondt selvsagt. Det kommer mest når jeg er i aktivitet, er kjempebekymret, hadde ikke det forrje gang. Vet dere om det er normalt å ha den type smerte, kanskje det er vanligere hos annengangsfødende? bekymret :S

Jeg synes også det kjennes anderledes ut denne gangen. Har ikke mensmurringer, mer vondt (ubehag). Har tenkt at det er normalt, men vet ikke.

Har ingenting nå, men husker at jeg hadde veldig mye på høyre side sist. Så mye at jeg var bekymret for svangerskap utenfor livmoren. Var heldigvis ikke det ;)

Ja, innimellom :)

Blistex skrev:
Mest på ene siden hos meg også ja :)

samme her

ja spesielt om jeg nyser eller reiser meg fort... ellers mye mensmurringer :/

Back
Topp