Stikkinger i brystet

Sunniva

Betatt av forumet
HAr mye stikkinger i brystene for tiden. Det som er rart er at det noen ganger føles som om det er under ribbeina. Noen tanker om det? HAr sånn håp om at jeg kan være gravid denne gangen, siden dette er siste pp periode. Det første jeg gjør når jeg våkner om morgenen er å kjenne etter om jeg er kvalm og jo sannelig er jeg ikke det. Når jeg står foran speilet synes jeg jo at brystene er litt større enn til vanlig, selv om samboeren min ikke er helt overbevist. Skulle ønske at jeg ikke tenkte på det så mye. HVis jeg hadde sluttet å tenke etter så mye, kanskje jeg kunne kjent symptomene hvis de virkelig hadde vært der. Istendenfor disse sikkert innbilte greiene. Veit jo at tanten kommer på besøk igjen. Hva er egentlig poenget med å la seg håpe, man blir jo bare skuffet allikevel!

huff[&o] veit korleis du har det..ein håper så inderlig. men du må prøve å tenke positivt..veit det er lettere sagt enn gjordt. Kvifor er det siste prøveperiode? du/dere må ikkje gi opp? har dere prøvd lenge? vert til utreding? ønsker deg masse lykke til! [:)]

Hei. Takk for det. Nei gir ikke helt opp. Vi er under utredning, blir nok mest sannsynlig prøverør tenker jeg. Det er den 20 pp nå og jeg blir like skuffet hver gang. Bynner å gå innpå meg. Blir så trist og lei hver gang den dritt tanta kommer. Klarer å overbevise meg selv hver måned om at jeg er gravid, men er det aldri!! Sist mnd var jeg faktisk nedfor i 10 dager og det er slitsomt. Må bare ta en pause og prøve å slappe av å tenke på andre ting.

huffda..ja det tar på[:(] skal sjå at viss dere bestemmer dere for å vente litt så sitter den[;)] har du hengt deg på hostesaft trenden? [;)]

Ja faktisk. Ganske desperat må jeg si, men men. Hva prøver man ikke. HAr tatt hostesaft denne prøveperioden. Måtte liksom prøve alt den siste måneden. MAnnen min har også tatt en del vitaminer i fleremåneder nå så de skulle i såfall også ha innvirkning på sædkvaliteten til denne måneden. Hvis de hjelper da. Veit at han har litt dårlig kvalitet på de små, så han har tatt folat, c vit, b vit, selen, sink, og omega 3. Så nå er det bare å krysse fingra

KRYSSER FINGRENE MASSE HER!!!

Skjønner så godt hvordan du har det. Vi vil så gjerne at vi kjenner alt mulig.

Men ville bare si at forrige måmed ble jeg gravid (mistet desverre) og da hadde jeg veldig merkelig føleles i brystene. Litt sånn stikking som du skriver og litt ømme brystvorter. Men jeg trodde det var innbillning for brystene var liksom ikke så ømme som mange skriver at de blir. Men det var det altså ikke
Syns du puppene har blitt større prøv en bh du vet er akkurat passe - da ser du. Det var sånn jeg så at mine hadde vokst. Skulle ta på meg en av favoritt bh'ene mine og plutselig var den liten. Puppene fikk liksom ikke helt plass. Det var snodig for jeg har aldri hatt spesielt store pupper.

Lykke til! Håper symtomene dine er ekte[:)]

Takk for støtten. De bruker jo å vokse litt før mensen da. Men har aldri lagt merke til at de har gjort det allerede 6 dsger før forventet mens. JA håper også at symptomene er ekte, men tviler litt. Trist å høre om at du mistet. Du veit nå at dere får det til da, selv om det sikkert er en mager trøst. Er også redd for å miste hvis jeg blir gravid. Siden vi har brukt så lang tid på å eventuell få det til. Men men.....

Back
Topp