i underlivet..er det noen flere som har det? lurer på hva det kommer av. kommer og går veldig fort men er ikke noe godt..[&:]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mai2010
i underlivet..er det noen flere som har det? lurer på hva det kommer av. kommer og går veldig fort men er ikke noe godt..[&:]
ORIGINAL: bambina85
ORIGINAL: mai2010
Jeg har det! Ilende stikninger inni sjølvaste på en måte? Jeg spurte jordmor og hos meg er det fordi lillegutt ligger så veldig langt nede i bekkenet at han trykker på nerver og slikt som sender ut sånne "støt".. Det kan også være festesmerter og modningssmerter :)
ORIGINAL: TrineBallerine
som kjennes ut som det er innvendig, liksom? if so, ja det har jeg. Antar det er modning eller noe sånn. Tipper det er helt vanlig i grunn [:)]
ORIGINAL: happybaby
ORIGINAL: lyckeliten.
jeg får også veldig vonde stikkinger, men det er aldri når jeg sitter stille, er alltid når jeg går.. merkelig.. er nok bare modning eller at ungen fester seg ja.. men mine er veldig vonde, sånne "støt" som er over fort, men kan få mange etterhverandre, og jeg krummer ryggen aytomatisk og klarer ikke rette meg opp med en gang... er veldig vondt, men normalt har jeg vel slått meg til ro med..
Akkurat som dette er mine også, holdt på med det i går kveld.
ORIGINAL: lyckeliten.
jeg får også veldig vonde stikkinger, men det er aldri når jeg sitter stille, er alltid når jeg går.. merkelig.. er nok bare modning eller at ungen fester seg ja.. men mine er veldig vonde, sånne "støt" som er over fort, men kan få mange etterhverandre, og jeg krummer ryggen aytomatisk og klarer ikke rette meg opp med en gang... er veldig vondt, men normalt har jeg vel slått meg til ro med..