stikking

september2014

Gift med forumet
Septembermødre <3
i underlivet..er det noen flere som har det? lurer på hva det kommer av. kommer og går veldig fort men er ikke noe godt..[&:]

Åssen stikkinger da? Jeg får noe som kan beskrives sånn når jeg har kynnere.. Men var på føden i går for jeg trodde at jeg lakk fostervann. Men da sa de at det er helt normalt..

ORIGINAL: mai2010

i underlivet..er det noen flere som har det? lurer på hva det kommer av. kommer og går veldig fort men er ikke noe godt..[&:]

Jeg har det! Ilende stikninger inni sjølvaste på en måte? Jeg spurte jordmor og hos meg er det fordi lillegutt ligger så veldig langt nede i bekkenet at han trykker på nerver og slikt som sender ut sånne "støt".. Det kan også være festesmerter og modningssmerter :)

ORIGINAL: bambina85

ORIGINAL: mai2010

Jeg har det! Ilende stikninger inni sjølvaste på en måte? Jeg spurte jordmor og hos meg er det fordi lillegutt ligger så veldig langt nede i bekkenet at han trykker på nerver og slikt som sender ut sånne "støt".. Det kan også være festesmerter og modningssmerter :)

ok. ja tulla mi ligger langt nede. det ser jeg og kjenner jeg på magen. hmm ok godt å vite at det er normalt da.
er skikkelig ubehagelig når det kommer. og som du sier så føles det inni sjølvaste ja![;)]

det er som bambina85 skriver.

ilende stikkinger inni selveste hullet..kommer plutselig. er ikke i forbindelse med kynnere eller noe.
igår gikk jeg en liten tur..å sånn plutselig så stikker det,da stoppet jeg 1 min så kunne jeg gå videre. å nå nettopp reiste jeg meg..så kom det å forsvant.
er nok kanskje noe nerver eller lignende.
skal til legen på onsdag så nevner det for han da.

som kjennes ut som det er innvendig, liksom? if so, ja det har jeg. Antar det er modning eller noe sånn. Tipper det er helt vanlig i grunn [:)]

ORIGINAL: TrineBallerine

som kjennes ut som det er innvendig, liksom? if so, ja det har jeg. Antar det er modning eller noe sånn. Tipper det er helt vanlig i grunn [:)]

ja innvendig[;)]

samme her!! skikkelig vondt iblandt!! hmm lurer på hva det kan være..

ORIGINAL: dollygirl

samme her!! skikkelig vondt iblandt!! hmm lurer på hva det kan være..

Hvis du leser tråden, så får du en ganske god anelse av hva det er :)

får innimellom stikkinger i underlivet ja. Vet ikke hva det er, men har ikke tenkt så mye på det.
sikkert pga festing eller modning[:D]

jeg får også veldig vonde stikkinger, men det er aldri når jeg sitter stille, er alltid når jeg går.. merkelig.. er nok bare modning eller at ungen fester seg ja.. men mine er veldig vonde, sånne "støt" som er over fort, men kan få mange etterhverandre, og jeg krummer ryggen aytomatisk og klarer ikke rette meg opp med en gang... er veldig vondt, men normalt har jeg vel slått meg til ro med..

ORIGINAL: happybaby

ORIGINAL: lyckeliten.

jeg får også veldig vonde stikkinger, men det er aldri når jeg sitter stille, er alltid når jeg går.. merkelig.. er nok bare modning eller at ungen fester seg ja.. men mine er veldig vonde, sånne "støt" som er over fort, men kan få mange etterhverandre, og jeg krummer ryggen aytomatisk og klarer ikke rette meg opp med en gang... er veldig vondt, men normalt har jeg vel slått meg til ro med..

Akkurat som dette er mine også, holdt på med det i går kveld.

har hatt det lenge jeg, mange uker siden det begynte, du?.. er værst når jeg feks er på shopping, eller det kan også skje hvis jeg skal fra stua til kjøkkenet.. har bekymret meg litt over dette, men smertene ligner veldig på stikkinger jeg hadde tidlig i graviditeten, når livmora strakk seg, så er vel normalt.. men de er veldig vonde, så klarer liksom ikke helt å slå meg til ro med det.. han turner så fælt inni der og han har fin hjertelyd så ingenting som tilsier at han ikke har det bra.. huff.. alt man skal bekymre seg over altså.. hehe.. godt det ikke er lenge igjen:)

Jeg også har sånne stikkinger, og det hadde jeg sist også. Jordmora sa at det var på grunn av at kroppen begynte å gjøre seg klar, og livmora som vokser..

ORIGINAL: lyckeliten.

akkurat sånn har jeg opplevd det også...

Back
Topp