Stikking ved navlen

Lotus90

Andre møte med forumet
God kveld jenter!
Jeg er 22+0 og har de siste ukene følt stikking ved navlen, gjerne rett over eller under. Føles som nålestikk, ganske ubehagelig! Får det ca tre ganger om dagen og varer i noen minutter, kjennes sterkere dersom jeg trykker på der det stikker. Toppen av livmoren min er forresten rett under navlen. Flere som opplever lignende eller vet hva det kommer av? :)

Jeg har opplevd stikkinger på siden av magen, høyre side. Har ikke peiling på hva det er, men det er ubehagelig :/ er 20+4 og førstegangs

Har det i dag, utrolig vondt når jeg trykker på navlen. Er 21+2.
Jeg tror det er huden som strekkes. Kanskje navlen er på vei ut? Det er hvertfall min filosofi :yuck:

Så gøy at jeg har termin en dag etter deg! hehe :)[/QUOTE]

Hehe ja :-) Gleder meg så sinnsykt!!!

Har det i dag, utrolig vondt når jeg trykker på navlen. Er 21+2.
Jeg tror det er huden som strekkes. Kanskje navlen er på vei ut? Det er hvertfall min filosofi :yuck:
Det tror jeg også, har ikke fått det enda denne gang, men forrige svangerskap var det det verste med at magen vokste husker jeg;) hjalp litt å massere med litt olje. Navlen var som et stort sort hull en periode:p

Kjente mye stikking forrige svangerskap, husker det var utrolig ubehagelig. Har ikke kjent det samme denne gangen (ikke enda i hvert fall), så tenker nok at magen er mer ferdigstrekt denne gangen:p tror nok som de fleste andre plager i graviditeten at det er helt normalt;)

Back
Topp