Stikking/tak

Lissjuli

Forelsket i forumet
Har noen dager nå hatt stikking/tak under magen helt nederst. Hadde ikke dette med forrigemann. Noen som vet hva dette er? Kommer uansett om jeg er rolig eller beveger meg. Når jeg beveger meg kan det gjøre litt vont, ikke veldig. Når jeg sitter eller ligger er det mer stikking. Kommer kanskje 10 ganger i løpet av en dag + -..

Jeg har jo ikke peiling. Jeg hadde ikke kynnere med første, men har mye nå (enten jeg hviler eller ikke). Jeg har forstått at kynnere kan føles forskjellig fra person til person. Jeg har også mye stikkninger i forbindelse med kynnere, spesielt om nettene.

¨Så... kanskje det kan være kynnere...?

Eg og har hatt dette.. (om det er det samme da..) tenkt at det var de båndene som strekker seg og sont eg..

Har kynnere også, det er helt andeledes. Hadde kynnere mye sist men ikke dette. 

Har det samme jeg. Stikker og presser der nede. Spurte jordmor i går, og hun sa at det var nok bare modning. Mye som skjer der nede nå, og skal gjøres klart for fødsel

Har det akkurat på samme måte, og har forstått det sånn at det e en modningsprosess. Kroppen gjør seg klar til det store som skal skje:)

Back
Topp