Stikking/Støt!

Karatekids

Glad i forumet
VIP
Kjenner sånne små stikkinger/støt 2 cm fra navlen på venstre side! Noen andre som har merket noe sånt?
Det er ikke direkte vondt, men til dels ubehagelig. Er på rugedag 11 i dag.

det lover godt for deg :)

Sånn hadde jeg når jeg testa positivt ♡
Krysser fingrene hardt for positiv test ♡

Lengter etter å bli gravid ♥

Kjenner sånne små stikkinger/støt 2 cm fra navlen på venstre side! Noen andre som har merket noe sånt?
Det er ikke direkte vondt, men til dels ubehagelig. Er på rugedag 11 i dag.
Jeg hadde stikkinger på torsdag og testa positiv på lørdag :) lykke til :)

det lover godt for deg :)
Sånn hadde jeg når jeg testa positivt ♡
Krysser fingrene hardt for positiv test ♡

Jeg hadde stikkinger på torsdag og testa positiv på lørdag :) lykke til :)
Det høres lovende ut! Kanskje tidlige ligamentsmerter :)
Så flott :) Men kjenner ingenting idag. Stakk det lenge på dere? :/

Da håper jeg virkelig det er håp for meg :) TO dager igjen til testing!

Da håper jeg virkelig det er håp for meg :) TO dager igjen til testing!

Du er god som klarer å holde deg! Alll credit til deg ♥

Høyrest bra ut du! Eg hadde slike stikningar før positiv test denne gongen og har dei innimellom no om dagane og. akkurat no stikk det godt her faktisk;) Kryssar fingrane for deg:)

Høyrest bra ut du! Eg hadde slike stikningar før positiv test denne gongen og har dei innimellom no om dagane og. akkurat no stikk det godt her faktisk;) Kryssar fingrane for deg:)
Når fikk du positiv test da? Rugedag?

Håper virkelig den/de sitter denne gangen! :)

Fikk positiv på rugedag 9, men i.o.m at eg tok to halve el.sprøyter undervegs i rugeperioden var eg ikkje sikker på om eg då var gravid eller det var el.sprøyta som fortsatt hang i. Men på testdato var den digitale grav.testen i alle fall ganske klart positiv:) Du er flink om du klarar å vente til testdatoen! Eller har du tatt ein test i dag kanskje??

Fikk positiv på rugedag 9, men i.o.m at eg tok to halve el.sprøyter undervegs i rugeperioden var eg ikkje sikker på om eg då var gravid eller det var el.sprøyta som fortsatt hang i. Men på testdato var den digitale grav.testen i alle fall ganske klart positiv:) Du er flink om du klarar å vente til testdatoen! Eller har du tatt ein test i dag kanskje??
Såpass tidlig ja :) Tok en idag ja, den var negativ. Gruer litt til i morgen.

Back
Topp