Stikking/smerter nederst i magen og underlivet. Flere?

Bkno7113010

Andre møte med forumet
Hei! Er det flere som opplever stikking/smerter nederst i magen og underlivet nå mot slutten? Verre ved aktivitet og når baby beveger seg. Hadde en lang periode i går, men gikk over ila natten. Merker det litt noen ganger nå.

Er dette kynnere? Flere som har det sånn og merker økt nedpress? Hvordan kjennes kynnere ut for dere?

Hei! Er det flere som opplever stikking/smerter nederst i magen og underlivet nå mot slutten? Verre ved aktivitet og når baby beveger seg. Hadde en lang periode i går, men gikk over ila natten. Merker det litt noen ganger nå.

Er dette kynnere? Flere som har det sånn og merker økt nedpress? Hvordan kjennes kynnere ut for dere?

Jeg er veldig øm nederst i magen og opplever litt sånn stikkende smerter når jeg skal reise meg opp fra sofaen/senga eller endre stilling. Jordmor mente at det kom av at kroppen begynner å forberede seg og at babyen trykker litt på nerver osv nedi der. Noen ganger er det skikkelig ubehagelig og jeg får litt sånn kramper nesten.

Kynnere: Da blir magen steinhard, for min del blir den det i en lang periode når jeg er/har vært i aktivitet. Kjennes ubehagelig ut. Magen blir som en ball. Men er ikke vondt.

Stikking/nedrpress; Da beveger barnet seg gjerne lengere ned i bekkenet :)

Jeg får dette noen ganger når hun er våken og jeg kjenner bevegelse. Er nok bare at babyen presser på nerver ☺️

Jeg har gått med sånn stikking/nedpress som du beskriver i to dager nå, og føler det aldri gir seg :p Har det spesielt når jeg beveger meg/reiser meg opp og når jeg går.

Har også mye kynnere på kveldene med murringer, så håper det er et tegn på at det skjer noe snart :rolleyes:

Back
Topp