Stikking og utflod..

Myshelle

Elsker forumet
Er det vanlig med mye stikking i underlivet og mye utflod nå? Føles som kniver/nåler der nede til tider.
Liker det ikke, så tar det helt med ro.

Vet ikke. Men har snakket om denne stikkingen i inderlivet ned *lykkelig* og vi finner ikke ut av hva det er. Må bare ta det med ro å håpe den lille holder seg der inne.
Utflod er normalt, sier min jm vertfall. Jeg er plaget med det :/

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Huff ja vil ikke ha noe fødsel enda, så håper det gir seg og at hun holder seg der inne en god del uker til.
Kjedelig med denne utfloden også da, gikk bare frem og tilbake til do her i sted for følte det kom noe hele tiden :s

Det er ikke noe behagelig ihvertfall, du får bare ta det med ro! Vet ikke hva det er :-/

Huff ja vil ikke ha noe fødsel enda, så håper det gir seg og at hun holder seg der inne en god del uker til.
Kjedelig med denne utfloden også da, gikk bare frem og tilbake til do her i sted for følte det kom noe hele tiden :s
Er den utfloden lignende EL slim? Strekkbart men kan også komme i tynnere mengder? Det er det jeg også har i forbindelse med stikking og riving.

Ligger hvertfall rett ut nå, og har tenkt til det resten av kvelden. Så håper jeg stikkingen gir seg.
Er mere tynt den utfloden..

holde ein liten knapp på sopp eg.. kjøp dokken ein sånn kombipakke med stikkpille og canestenkrem og se om det ikke blir bedre da ;) funka iallefall på meg :)

Den tanken har jeg ikke tenkt. Men det klør ikke, å sist jeg hadde sopp, faktisk i uke to av svangerskapet, så kom det med blemmer å kløe. Hmm. Men sopp kan komme uten det. Ingen dum tanke ;)

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

holde ein liten knapp på sopp eg.. kjøp dokken ein sånn kombipakke med stikkpille og canestenkrem og se om det ikke blir bedre da ;) funka iallefall på meg :)
Det kan jo være. Klør ikke her men. Aldr i hatt det før, så tenkte ikke på det. Men går jo ann å sjekke ut. Kanskje lettere å få det når man er gravid og.

Gyn tok bakterie prøve på sopp når eg va 15 mai, å den va negativ

Back
Topp