Stikking/nedpress

Vesla12

Flørter med forumet
Hei!

Noen andre som opplever lette stikninger i underlivet? Føler kanskje det sitter litt i livmorhalsen. Kanskje en lett følelse av nedpress? Er jo altfor tidlig at de skal få komme ut så lurer litt på om jeg er den eneste som kjenner det? Eller om dette er normalt?
 
Jeg kjenner det samme, når jeg prøver å gå litt fortere da føler jeg skikkelig nedpress. Fastlegen sier at det er normalt, men jeg er likevel litt bekymret.
 
Jeg kjenner en del nedpress. Værst på morgenen.
 
Kjenner ofte nedpress på kveldene. Magen er en del større på kvelden enn om morgenen, så tenkte det var derfor?
 
Noe nedpress når jeg går og står. Og stikninger innimellom, litt varierende om de bare er merkbare eller ubehagelige.
Nevn det på neste kontroll?
 
Jeg har en del stikking jeg også. Og har ikke fått noe svar på hva det kan være. Men skal visst ikke være noe farlig.
 
Er nok helt normalt. Har det jeg også. Ubehagelig med ikke farlig :)
 
Kjenner også litt stikking. Ikke ofte, men en gang i blant. Kanskje nerver?
 
Har hatt det samme rundt uke 21-22, men har gått oveR. Jordmor sa at skike plager varierer hos alle gravide, og at ikke var noe farlig med mindre det gjorde veeldig vondt :)
 
Fikk beskjed om at hvis det er mye av det så må jeg på ny sjekk pga at livmorhalsen kan bli kortere av nedpressinga
 
Back
Topp