Solstrålacw
Andre møte med forumet
Hei! 11+1 idag og har den siste uka opplevd at det stikker der nede nå og da. Aldri over lange perioder, men kommer plutselig. Noen som har opplevd det samme? Hva kan det være?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også mye stikninger, det hadde jeg første svangerskap også. Det er helt vanlig og ikke farligHei! 11+1 idag og har den siste uka opplevd at det stikker der nede nå og da. Aldri over lange perioder, men kommer plutselig. Noen som har opplevd det samme? Hva kan det være?
Godt å høre andres erfaringer! Da er jeg ikke alene om det. Fant lite om det på nett, så tenkte det var verdt å høre her. Slitsomt å uroe seg til neste legebesøk. Men da trenger jeg ikke det![]()

Samme herKjære vene... jeg leste strikking nedentil, og kunne ikke skjønne hva man kan strikke som man kan bruke nedentil![]()

Da kan jeg roe meg helt ned! Heldighvis. Alt blir overtenkt om dagen pga spontanabort i uke 12 sist. Kan fint leve med litt stikking. Hvor langt er dere på vei dere som fortsatt opplever stikking?![]()