Stikking nedentil

Solstrålacw

Andre møte med forumet
Hei! 11+1 idag og har den siste uka opplevd at det stikker der nede nå og da. Aldri over lange perioder, men kommer plutselig. Noen som har opplevd det samme? Hva kan det være?

Hei! 11+1 idag og har den siste uka opplevd at det stikker der nede nå og da. Aldri over lange perioder, men kommer plutselig. Noen som har opplevd det samme? Hva kan det være?
Jeg har også mye stikninger, det hadde jeg første svangerskap også. Det er helt vanlig og ikke farlig:-) Livmora skal vokse og komme opp, i og med at livmora er en muskel så er det vel derfor man kjenner det som stikk! Særlig hvis jeg reiser meg fort eller gjør noen brå bevegelser kjenner jeg det:-)

Ja jeg hadde mye stikkinger i starten. Har faktisk ikke hatt det på en stund nå! :-) 14+5 i dag!

Godt å høre andres erfaringer! Da er jeg ikke alene om det. Fant lite om det på nett, så tenkte det var verdt å høre her. Slitsomt å uroe seg til neste legebesøk. Men da trenger jeg ikke det :-)

Godt å høre andres erfaringer! Da er jeg ikke alene om det. Fant lite om det på nett, så tenkte det var verdt å høre her. Slitsomt å uroe seg til neste legebesøk. Men da trenger jeg ikke det :)

Tenkte plutselig på om det kan være urinveisinfeksjon? Tenkte nederst i magen når jeg svarte, men ser at du skrev nedentil :hungover:

Kjære vene... jeg leste strikking nedentil, og kunne ikke skjønne hva man kan strikke som man kan bruke nedentil:laughing001

Jeg har også stikkinger som kjennes ut som de kommer fra livmorhalsen. Har fått beskjed om at det er helt vanlig, det kommer av press mot nerver.

Jeg merker fortsatt en del stikking når jeg hoster eller nyser, eller reiser meg opp. De første ukene av graviditeten stakk det jevnt, litt sånn som mensensmerter.

Da kan jeg roe meg helt ned! Heldighvis. Alt blir overtenkt om dagen pga spontanabort i uke 12 sist. Kan fint leve med litt stikking. Hvor langt er dere på vei dere som fortsatt opplever stikking? :)

Jeg er 12+3 (13+1 ifølge ultralyd) og kjente det senest for et par dager siden.

Jeg kjenner også stikking som du beskriver. Er 11+3 så var beroligende å lese om flere.
OG jeg er også en av de som leste «strikking» før jeg så ordet stikking … :hilarious:

Back
Topp