Stikking nedentil?

HaRemamma

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Hver gang jeg har kynnere eller lille beveger på seg så stikker det skikkelig nedentil! Som om han har en strikkepinne med seg inn dit og prøver greve seg vei ut med den :p hadde ikke sånn i det hele tatt med jentene :) flere som opplever det? Er det pga hodet presser seg ned i bekkenet? Og Kansje støter på noen nerver? :)
 
Ja jeg har det sånn, det er skikkelig ubehagelig [emoji12] heldigvis går det fort over! Tror det er at babyen trykker på nerver ja.
 
Har det litt sånn når jeg står/går, er ikke så deilig [emoji28] men skjønner ikke hva det kan være heller [emoji848]
 
Jeg har det også sånn! Har lest at det også kan være modningstegn :-)
 
Jepp akkuratt sånn. Ikke hver dag men når det kommer så går jeg rett i knestående [emoji85]
Også hørt at dette er pga barnet er langt nede i bekkenet og også at det er modning
 
Har det sånn :) fikk høre på sykehuset at det er babyen som treffer livmorhalsen.
 
Jeg kjenner det også veldig ofte. Synes det kjennes ut som en kniv som roterer. Var hos jordmor i dag (36+1), men hun nevnte ikke noe om at det skulle være et modningstegn. Hodet er heller ikke festet.
 
Jeg har også masse av denne stikkinga.. Det er helt forferdelig når det først står på. Heldigvis varer det ikke så lenge av gangen.
 
Her stikker det til kanskje annenhver dag, men det går fort over også. Baby ligger langt nede i bekkenet vet jeg, det har han gjort i fire uker nå, og det passer bra med når stikkingen begynte også!
 
Jeg og!! :)når jeg går kan det bli ille, og jeg må stoppe opp. Ellers kan det skje på kvelden i sofaen og sa skvetter jeg skikkelig til. Grisevondt!! Men gir seg fort.
 
Stikker her også. Velger å ta det som et godt tegn. Jeg kjente ingen stikking sist jeg var gravid, og da måtte jeg settes i gang på overtid.
 
Back
Topp