Stikking i underlivet?!

Malin88

Flørter med forumet
En kan vel ha stikking i underlivet, uten å være gravid.....?? Ømme brystvorter, jeg eksploderte i raseri hær for ei lita stund siden....(jeg var aleine, plagdes med noe...!!) og ble veldig anpusten, ble svimmel og dårlig(hadde lyst til å spy et par sekunder), men det gikk over etter ei stund når jeg satte meg på huk. Hva skjer???! Har ikke opplevd det slik før! (jeg forventer TTR denne uka en gang. IKKE KOM!!)

ja, det kan jo være pms... er ikke alltid like lett å kjenne forskjell på pms og graviditetssymptomer. Men det kan altså være begge deler! [:)] Krysser fingre for at det er det du ønsker mest! [:D]

Ønsker mest: GRAVID!![:D] Takk!

Hei!
Jeg har også hatt stikking i underlivet/nederst i magen...
Har hatt det ca en uke...
Å veldig ømme bryster,veldig vondt når jeg ligger på magen[:@]
Håper du ikke får besøk av TR...
Er tickeren din rett eller?
Jeg venter å venter på IKM...ca 20 okt.

Heia jomfruen83!
Den tickeren har jeg ikke gidda å rette på før jeg eventuelt får TTR, har nemlig mistanke om at min syklus er lenger enn 28 dager, så vi får se[&:]

Den stikkinga var bare den kvelden, det var veldig intens.
Å ligge på magen er som før, helt ok.
Ømme byrstvorter har jeg, de var forferdelig øm for det par dager sia, men nå har de roa seg. MEN hadde ømme brystvorter forrje måned også, så jeg fortsetter å være negativ; det er sikkert min kjedelige tant som er på vei[:@]

Lykke til på IKM[:D] Håper du er gravid da[:D] Men det er jo flere TTR tegn som er lik graviditetstegn, etter det jeg har forstått.[:@]

Koz koz!

Back
Topp