stikking i underlivet

sogn78

Forumet er livet
VIP
Altså, eg har hatt ein del nedpress og stikkingar i høna i det siste, men i dag har det tatt heilt av.
Sjølvsagt er eg aleine med ein sjuk 2,5 åring til fredag, så det passa jo veldig fint....
Nesten kvar gang eg reiser meg kjennes det ut som om lillebror er på veg ut der nede, det stikker slik at eg ikkje klarar å gå, går over etter eit par minuttar. No kvir eg meg kvar gang eg må bevege på meg, og det er jo ikkje så veldig sjelden, men ein aktiv gut heime.
Er det andre som har det sånn, heilt plutselig? Lurer på om det kan vera UVI kanskje? Skal ta ein test og sjekke... Eller er det berre slik det blir framover (da håpar eg NESTEN på fødsel snart)?

ja, jeg har begynt å stikke i magen, lysken, lår og underliv... akkurat som el eller mensen aktig. Stikker i livmor av og til akkurat som jeg følte meg de dagene rett før positiv gravidtest.. og babyen ligger langt nede.. når jeg har kynnere føles det hvertfall som hodet kommer ut.. hehe, og så har jeg mindre vondt i ribbeina en før.. Kunne ikke sitte da magen var så høy fordi det gnaget i ribbeina.. men bedre nå...

Jeg har og stikkinger, når jeg reiser meg kjennes det enten ut som om hun er på vei ut eller som om jeg har en diger strikkepinne i tissen. Herlig!

Sønnen min har og vært litt småsyk i det siste, men jeg ga ham en paracet og sendte ham i bhg! Regner ikke med å bli kåret til årets mor...:( men så lenge han løper og er fornøyd, orker jeg ikke å ha ham løpende rundt her hjemme, da kjeder han seg og blir rampete.

Gleder meg til å slippe å ha vondt i tissen! Men om du tror det er UVI kan du bare levere en tisseprøve på legekontoret eller kjøpe hjemmetester på apoteket...

Jeg har og stikkinger, når jeg reiser meg kjennes det enten ut som om hun er på vei ut eller som om jeg har en diger strikkepinne i tissen. Herlig!

Sønnen min har og vært litt småsyk i det siste, men jeg ga ham en paracet og sendte ham i bhg! Regner ikke med å bli kåret til årets mor...:( men så lenge han løper og er fornøyd, orker jeg ikke å ha ham løpende rundt her hjemme, da kjeder han seg og blir rampete.

Gleder meg til å slippe å ha vondt i tissen! Men om du tror det er UVI kan du bare levere en tisseprøve på legekontoret eller kjøpe hjemmetester på apoteket...

Angra bittert på at eg ikkje valgte å senda han i barnehagen eg og. Kunne fint ha vore der, er ikkje slapp ein plass!! I måro blir han levert om han ikkje blir verre!! Har sånn heimetest, men trur jo egentlig det er pga at han ligger så langt nede og pressar....

Det er nok det. Det er godt det ikke er lenge igjen;)

Ikke like lett med syke barn, i det ene øyeblikket er de slakke og ligger strekk ut, neste løper de rundt som om ingenting er galt. Men med strikkepinnefølelse i tissen tar jeg ikke sjangsen på å måtte løpe rundt etter trollungen;)

Jeg har hatt slike stikkinger siden uke 31.. Det er til å bli sprø av og tidvis er det så vondt at jeg roper høyt.. Jeg har ellers ganske høy smerteterskel, men dette er vondt! Og de kommer ofte. Jordmor sa at det kunne være fordi mini rører på hodet, og hver gang jeg reiser meg opp siger han sikkert litt på plass slik at det stikker mer. Det er dog ikke i tissen jeg kjenner det, men i skjeden.

Jeg føler det er midt i tisseriet, har til og med kikket for å se om jeg har fått noe rusk inn;) men det er nok det samme som deg, at hun ligger langt nede og presser på. Noen ganger må jeg holde og klemme på skrittet for at ikke hele greia skal falle av;)
Herlig å være supergravid:)

Synes det stikker og strekker på de fleste passer i bekkenet nå! Prøver å gå en tur hver dag og da stikker detcen del innimellom. Jaja damer, ikke lenge igjen ;)

Back
Topp