stikking i underlivet

sogn78

Forumet er livet
VIP
Nesten kvar gang eg reiser meg opp, stikker det så intens i underlivet at eg begynnar å lure på om han "detter" ut snart.
Må ta meg i saman for å klare å gå, men så går det over etter ei lita stund. Fleire som har det slik?
Hugsar ikkje dette fra forrige gang....

Huff, har det sånn jeg også. Kjennes egentlig ut som en kraftig urinveisinfeksjon. Utrolig ubehagelig. Noen ganger hogger det virkelig til sånn at jeg skvetter til. Er nok bare babyen som legger seg til rette!

Har litt stikninger innimellom, men ikke så ille...

Ja og det føles ikke noe godt nei. Husker jeg fikk det en gang og det var med førsten, og fikk beskjed av jordmor at han la seg til rette for det så ut til at fødselen ikke var så langt i fra.

Jeg har hatt det slik i noen uker nå, det er sykt vondt! Men vet ikke om det har så mye å si for modningen. Jordmor og gynekolog forklarte at det er fordi han rører på hodet rett innenfor åpningen og han ligger langt ned nå. Så hver gang jeg reiser meg siger han lenger ned og presser mot livmorhalsen. Det er så vondt innimellom at jeg roper høyt (for eksempel da jeg gikk ut av bilen i dag, det var ganske mye folk som hørte meg :salut )

Har det heeelt likt...og hadde det ikke slik sist. Men nå kjennes det ut som strikkepinner som kyles oppi der...DRRIIITVONDT!!!!

Jepp da, har det slik selv! Kjennes ut som hode er på tur ut, når jeg reiser meg noen ganger :/ Hadde det slik sist også, da tok det 2 uker å 5 dager så var gutten ute :P Håper det ikke har noen sammenheng, for nå vil jeg at han skal vente til vi er over på det nye året :P
Snakk med jodmoren din om dette, hun har sikkert noe mer peiling :P

Jeg sjekket i helsekortet nå, på kontrollen i uke 31+5 har jordmor skrevet at jeg hadde stikkinger, og da hadde jeg hatt det kanskje en uke allerede. Så i 6 uker nå har jeg gått med disse smertene. Jeg håper jeg får ha de minst to uker til, da er vi kommet til januar!

Har faktisk kjent masse stikkninger i dag jeg, ikke godt!!!

Nesten kvar gang eg reiser meg opp, stikker det så intens i underlivet at eg begynnar å lure på om han "detter" ut snart.
Må ta meg i saman for å klare å gå, men så går det over etter ei lita stund. Fleire som har det slik?
Hugsar ikkje dette fra forrige gang....

Har det slik jeg å, men usikker på hva det kommer av!

Back
Topp